piątek, sierpnia 10, 2012

KATARZYNA IN WONDERLAND

ogród

Witajcie,


Jestem strasznie zmęczona i ostatnio nawet nie włączałam laptopa tylko kładłam się spać. Dobrze, że już wekeend ;) Ale nie o tym dzisiaj ;)

W wekeend poczułam się przez chwilę jak Alicja w krainie czarów. Wybraliśmy się z Wojtkiem do naszego kolegi Miśka do jego domku jednorodzinnego Po wyjściu z auta zauważyłam na kamieniu stojącego dużego ślimaka. Nie pomyślałam w pierwszej chwili iż jest sztuczny - był taki prawdziwy. Pomyślcie ileż było we mnie emocji gdy zobaczyłam tak dużego ślimaka ;) Chyba do tej pory nie wierze, ze nie jest prawdziwy ;p hahahaha... Mama Miśka lubi ustawiać w ogrodzie takie zwierzątka. Cieszyłam się jak dziecko co rusz odkrywając a to w kwiatach a to w krzakach jakieś postacie ;) Tym samym w tym momencie rozpoczęła się moja mała przygoda w tej "Krainie czarów".

Przedstawiam Wam zatem jej mieszkańców:


ogród

Ambroży Szybki - zawodowiec w swojej dziedzinie. Długodystansowiec. Pędzi jak torpeda - potrafi okrążyć kamień w jeden dzień. Kochają go kobiety podziwiają mężczyźni. Mężczyzna rodziny zawsze ma dom przy sobie. Trudno mu się oprzeć ;)

ogród
Wstydliwy Jan - Nie lubi jak się o nim mówi. Krępuje się rozmawiając z kimś. Kawaler. Całymi dniami przesiaduje na swoim kamieniu obserwując co się dzieje. Od razu kryje się rumieńcem gdy widzi piękną kobietę a szczególnie Dominikę SłodkieOczka ;)

ogród
Dominika SłodkieOczka - To w niej zakochany jest Wstydliwy Jan. Ona jednak uznawana jest za miejscową piękność i nie zwraca na niego uwagi. Może mieć kogo zechce. Nie ma mężczyzny, który oparł by się jej spojrzeniu. Podejrzewa się iż w przyszłości miała romans z Ambrożym Szybkim
ogród

Edward Grzyb - Poprostu Grzyb. Nie lubi jak się o nim dużo mówi, wiec na tym poprzestańmy. 

ogród
Rechot Tomasz - postać bardzo tajemnicza. Nikt go tak naprawdę nie zna i każdy przedstawia o nim inną historię. Nikt nie wie skąd wzięły się na jego ciele tak liczne wypustki. Podejrzewa się, ze jest tajnym agentem, który nabył je podczas jednej ze swoich niebezpiecznych misji. Nigdy się nie uśmiecha.

ogród

ogród
Adelajda i Julek Skowronek - Matka i syn. Zawsze razem. Bardzo się kochają. Matka wszystkich mieszkańców. Zawsze doradzi i wesprze. Julek lubi czytać książki, jest jeszcze mały i nie opuszcza mamy na krok.

ogród

ogród

Skowronek Michał - mąż Adelajdy, ojciec Julka. Głowa rodziny. Wstaje coddziennie wcześnie rano i zmierza do pracy. Złota rączka, wszystko potrafi naprawić. Mieszkańcy mają z niego niemały pożytek.

ogród
Ponury Edward - zupełnie jak Tomasz Rechot wogóle się nie uśmiecha. Dreszcz każdego przechodzi gdy patrzy mu ię prosto w oczy. Stateczyn starszy Pan. Wdowiec, na emeryturze. Uwielbia bratki. Dba o swój ogródek nie cierpi gdy ktoś go niszczy.

ogród

ogród

Szpilka Maciej - ulubieniec każdego. Zawsze uśmiechnięty mały rozrabiaka.Ciągle biega, ma dużo energii. Wszędzie jest go pełno. Zbroił nie jeno. Często denerwuje Edwarda gdy przebiega przez jego kwiatki. Jego idolem jest Szybki Ambroży, chce być tak szybki jak on. 

ogród

Latarka Stanisław - Pilnuje przestrzegania ciszy nocnej i porządku. Zawsze gasi światło o stałej porze by nikt nie hałasował. Nigdy nie zdejmuje swojej czerwonej czapki.

Mam nadzieje, że podobała Wam się historyjka. To tak na dobranoc a wiec Dobranoc ;**

**Zbierzność imion i nazwisk jest przypadkowa ;D**

__________________________________________
POZDRAWIAM KATARZYNA SKOK

9 komentarzy:

  1. nowy blog. zapraszam do mnie : piekno-nastoletniego-swiata.blogspot.com :) obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia ;) Fajna historyjka ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. ale fajnie! chetnie bym tam poszła!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie lubię Polskich filmów, ale na pewno luknę ma niego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej. Myślałam, że ten ślimak jest prawdziwy. ; o
    Moja mama uwielbia takie rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie świetne figurki *.* jak byłam młodsza miałam podobne w ogrodzie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdj. !
    zapraszam :-)

    OdpowiedzUsuń

Staram się odpowiadać na komentarze bezpośrednio pod postami ;)
Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Będzie mi miło jeśli zaobserwujesz - daj znać a się odwdzięczę !