czwartek, listopada 21, 2013

SPEŁNIJ Z ANGEL MARZENIA NA ŚWIĘTA


Witajcie!


Dzisiejszy post będzie trochę inny bowiem postanowiłam "spełnić swoje marzenia".

Zawsze przyglądałam się licznym "rozdaniom", które dziewczyny ogłaszają na swoich blogach gorąca zachęcając do wzięcia w nich udziału. Zachwycały nie nagrody jednak zawsze je omijałam ponieważ uznawałam, że przy takiej ilości chętnych i tak pewnie nic nie wygram. Tym razem postanowiłam, że będzie inaczej. Wezmę udział a "nóż widelec" może coś wygram. W końcu trzeba spróbować. Kto nie ryzykuje ten nie ma. Biorę tym samym udział w konkursie umieszczonym na blogu kosmetyki bez tajemnic. Trzymajcie kciuki!

__________________________________________
POZDRAWIAM KATARZYNA

1 komentarz:

Staram się odpowiadać na komentarze bezpośrednio pod postami ;)
Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Będzie mi miło jeśli zaobserwujesz - daj znać a się odwdzięczę !