środa, maja 28, 2014

OWOCOWY ZAWRÓT GŁOWY CZYLI ŻEL POD PRYSZNIC ISANY | WITAMINA I JOGURT

żel pod prysznic Isana witamina i jogurt

Witajcie,


Często wspominam, że lubię owocowe kosmetyki. Kocham ich świeży i soczysty zapach. Jeśli tylko jakiś kosmetyk ma owocowy, właśnie taki soczysty zapach to od razu wzbudza moje zainteresowanie i ma u mnie duży plus na wstępie. Dlatego też podczas zakupów w Rossmannie zadecydowałam się na zakup właśnie owocowego żelu pod prysznic Isany. Zobaczymy jak się sprawdził.

OPIS PRODUCENTA

żel pod prysznic Isana witamina i jogurt

SKŁAD

żel pod prysznic Isana witamina i jogurt


Opakowanie: 

Opakowanie żelu jest bardzo wygodne w użyciu. Jest przeźroczyste dzięki czemu widać ile żelu pozostało jeszcze w środku. Otwarcie typu zatrzask jest bardzo wygodne i nie ma problemu z otwarciem kosmetyku oraz wydobyciem zawartości. Dodatkowo samo opakowanie jest ładne , estetyczne i minimalistyczne. Utrzymane jest w żywej kolorystyce ale nie drażniące oczu. 

Kolor/Konsystencja/Zapach/Wydajność: 

Konsystencja żelu jest kremowa i półpłynna przez co niestety zużywa się go więcej niż innych żeli. Kolor przypomina budyń. Zapach jest cudowny, świeży i owocowy, niestety nie utrzymuje się dużej na skórze. Po myciu już w ogóle go nie czuć.  Wydajność nie jest mocną stroną tego żelu. Kosmetyk słabo się pieni, a konsystencja sprawia, że trzeba go więcej zużyć przez co szybciej się kończy.

Działanie: 

Żel nie wysusza skór ale i nie nawilża jej jakoś specjalnie. Dobrze radzi sobie z brudem jednak zdecydowanie słabo się pieni.

żel pod prysznic Isana witamina i jogurt


Cena: ok. 4 zł
Pojemność: 300 ml
Dostępność: łatwo dostępny w każdym Rossmannie

Zalety:


  • tani,  niska cena
  • piękny zapach
  • łatwo dostępny
  • przeźroczyste opakowanie
  •  nie uczula
  • nie wysusza
  • dobrze oczyszcza

Wady:

  • zapach nie utrzymuje się na skórze, nie jest trwały
  • słabo się pieni
  • mało wydajny
  • półpłynna konsystencja
żel pod prysznic Isana witamina i jogurt

__________________________________________
POZDRAWIAM KATARZYNA


19 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie zapachy na lato!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam, ale chętnie wypróbuję. Cena niska, warto wypróbować ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja osobiscie nie polubiłam się z tym żelem i chyba najsłabiej ze wszystkich wypadł. Olejek z Mango i gruszka bodajże najlepszy jest z tej serii a w tej samej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię te żele, niska cena i cudne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam go, ale zawsze jak przechodze w rossmanie to go wącham ;)) miły zapach

    OdpowiedzUsuń
  6. o kupiłam go niedawno! pieknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten żel według mnie jest nawet okej ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba nic z tej marki jeszcze nie miałam... Chyba...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja kupiłam teraz żel o zapachu mięty i limonki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja lubię gdy takie produkty mocno się pienią, więc raczej nie spodobałby mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie osobiscie przypadl do gustu ten zel i ogolnie inne z isanny rowniez :)) dla mnie zel to zel, ma myc i tyle, wiecej nic od niego nie wymagam, szczegolnie ze bardzo tani jest :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja akurat Isane bardzo lubię i zazwyczaj jestem zadowolona. :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię takie mocno owocowe żele, kupuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. JA lubię te kosmetyki. Są fajne. Jeśli chodzi o nawilżenie polecam ten z 5% zawartoscią mocznika.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mozliwe ze wyprobuje ,zalety przyciagaja do kupna tylko kurcze szkoda ze sie nie pieni . Buziaki kochana
    www.ilonazakrzewska.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem ciekawa zapachu :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię ich niektóre żele, za piękne zapachy:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja uwielbiam żele z Isany. Jak na razie to tylko kokos mi się nie podobał - pachniał bardzo sztucznie.

    OdpowiedzUsuń

Staram się odpowiadać na komentarze bezpośrednio pod postami ;)
Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Będzie mi miło jeśli zaobserwujesz - daj znać a się odwdzięczę !