sobota, lipca 05, 2014

WIĘKSZEJ GAPY ODEMNIE NIE MA !



Witajcie,


Po pierwsze jak w tytule postu. Napisałam dla Was post, który miał się pojawić wczoraj kiedy ja byłam w zupełnie innym miejscu. Ale jak to mi, musiały się pomylić daty i co widać post się nie ukazał. Jakież było moje zdziwienie, kiedy owego posta nie znalazłam na blogu. Gapa, gapa, gapa... Ale nie ma co, post będzie tylko pojawi się troszkę później. Po drugie zauważyłam, że spadła moja aktywność na blogu i nie czuje się z tym dobrze. Od dzisiaj zaczynam z tym walczyć. Ot takie moje postanowienie. Jednak nawet tydzień przerwy bardziej rozleniwia od pisania.

W naszym domu pojawiła się też nowa postać. Jeżeli tylko uda mi się, go uchwycić w jakieś sensowne zdjęcie (co nie jest łatwe) od razu Wam go przedstawię i jego małą historię.

A na koniec rewelacyjna mała dziewczynka, która nie chce sprzątać. Jej argumentacja jest powalająca. Koniecznie musicie zobaczyć!



__________________________________________
POZDRAWIAM KATARZYNA

7 komentarzy:

  1. ale jaja, ja mam codziennie mało siły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlatego ja staram się nie robić przerw bo bym przepadła :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehe dziewczynka świetna, taka mała, a jakie ma argumenty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno uda Ci się podwyższyć Twoją aktywność na blogu :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie ~Mój blog - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. czekam na post o nowym domowniku !:)
    a filmik już widziałam dawno, świetna jest hehe

    OdpowiedzUsuń

Staram się odpowiadać na komentarze bezpośrednio pod postami ;)
Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Będzie mi miło jeśli zaobserwujesz - daj znać a się odwdzięczę !