wtorek, września 02, 2014

"BEZMYŚLNA" | S.C. STEPHENS


Witajcie,


Z książkami, jakie przeczytałam miałam iść po kolei tzn. recenzować Wam je na blogu książka po książce jak czytałam. Wszystko szło zgodnie z planem dopóki nie natrafiłam w bibliotece na książkę pt. "Bezmyślna". Całkowicie mnie zauroczyła! Dawno tak nie miałam, aby książka przysłoniła mi cały dzień. Dosłownie! Książka wciągnęła mnie tak, że pochłonęłam ją w jeden dzień. Całe 670 stron! Jestem w szoku, że była w stanie przeczytać tyle stron tylko w jeden dzień, część w pracy resztę w domu. Cały czas myślałam żeby tylko usiąść i wrócić do lektury. Przepadłam w niej całkowicie. Tego dnia nie dotknęłam nawet komputera. Zakochałam się trzeba to przyznać w głównych bohaterach i całej książce. Ostatnio z takim zaangażowaniem czytałam trylogię Grey'a. Teraz mam już dwie ulubione książki. Zapraszam do dalszej części postu, jeśli chcecie dowiedzieć się więcej.

Autor: S.C. Stephens
Liczba stron: 670
Data wydania: 30.04.2014
Wydawnictwo: Akurat
Kategoria: Literatura współczesna


Powiedział, że jestem jego sercem. Nie zostawia się serca. Nie można żyć bez serca.

FABUŁA


"Bezmyślna" opowiada historię Kiery, głównej bohaterki. Książka zaczyna się w momencie, w którym Kiera przeprowadza się ze swoim chłopakiem Denny'm do Seattle. Danny ma tam rozpocząć pracę w znanej agencji reklamowej natomiast Kiera zaczyna studia na lokalnym Uniwersytecie. Para postanawia zamieszkać u przyjaciela z dzieciństwa Denny'ego Kellana. Kellan jest niesamowicie przystojny i jest gwiazdą zespołu rockowego, będąc uwielbieniem wielu kobiet. Pech chce, że pewnego dnia Denny musi wyjechać na kilka miesięcy do innego miasta ze względów zawodowych. Kiera jest tym faktem całkowicie załamana. Nie wyobraża sobie, aż tak długiej rozłąki. Ciągle płacze. Na szczęście ma pracę w pubie i tylko dzięki temu nie przesiaduje całymi dniami przy telefonie. Jak się okazuje Kiera w tym czasie zyskuje  przyjaciela, którym okazuje się być właśnie Kellan. Codziennie rano piją razem kawę, co okazuje się być w końcu ich rytuałem, spędzają wspólnie czas, siedząc razem na kanapie przed telewizorem i chodzą razem na wycieczki. Z czasem jednak w ich znajomość wkrada się pożądanie i głębokie uczucie, które okazuje się być nie do opanowania. W pewnym momencie pod wpływem wielkich emocji uczucie wybucha i całkowicie zmienia ich życie. Bohaterowie popełniają całą masę głupstw, które całkowicie odmieniają ich życie. Uczucie jest toksyczne, ale obydwoje nie są sobie w stanie z nim poradzić. Jedynie Denny nie wie, co się wokół niego dzieje.



Każda kobieta ma twoją twarz. Widzę tylko Ciebie i tylko Ciebie chcę.


MOJA OPINIA

Książka jak już wiecie niesamowicie mi się spodobała. Zdecydowanie nie brakuje w niej miłości i pożądania, ale i poświęcenia, rozstań oraz powrotów. Spodobała mi się miłość pomiędzy Kierą i Kellanem. Mimo zdrad i burzliwości, z zapartym tchem czytałam o tym, co się pomiędzy nimi rodziło. Ładunek emocjonalny nagromadzony w książce jest rzeczywiście ogromny, dzięki czemu czytelnik może intensywniej odczuwać wszystkie te emocje. Jest to opowieść o potężnej i namiętnej miłości. Książka jak dla mnie ma w sobie coś, co nie pozwala zostawić jej niedokończoną. Bardzo podobały mi się momenty flirtowania Kiery z Kellanem, które były momentami bardzo czułe i delikatne, a momentami parzyły z gorąca. Książka pochłania i uzależnia - to na pewno. Ja nie mogłam się oderwać, a wszystkie emocje przeżywałam wraz z główną bohaterką.



Nie musisz nigdy przepraszać za to, że chcesz powiedzieć, co czujesz… albo, czego się obawiasz.
Tytuł jak wprost idealnie pasuje do treści książki. Kiera rzeczywiście jest bezmyślna. Najpierw robi, a potem myśli. Nie może się zdecydować, ponieważ kocha dwóch mężczyzn na raz, ale jak można się jej dziwić skoro obaj prezentowani są jako wręcz idealni. Jak pokazuje okładka ma to być trylogia. Mam zatem nadzieję, że kolejne części ukażą się już niebawem i już jestem ciekawa o czym będą opowiadały.


Polecam Wam ją zdecydowanie! Nie wahajcie się po nią sięgnąć!



Jednocześnie chciała Wam powiedzieć, że założyłam profil na portalu Lubimyczytac.pl i powoli umieszczam tam książki, które przeczytałam i moje opinie. Jeśli macie ochotę zerknąć - zapraszam. Tablica z portalu znajduje się na bocznej kolumnie.

Zapraszam Was również do polubienia mojego profilu na facebook'u.
__________________________________________
POZDRAWIAM KATARZYNA

9 komentarzy:

  1. Bardzo mnie zaintrygowałaś tą książką, wpisuję na moją listę życzeń:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam tej książki, ale może po nią sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mnie zaciekawilas ta ksiazka!! Ciekawa bardzo rezenzja!! Swietnie ja opisalas, ze na pewno po nia siegne:) Pozdrawiam serdecznie.):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czytałam, ba nawet nie słyszałam, ale chyba się skuszę ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam gdy książka jest tak bardzo ciekawa, że chłonie ją się od początku do końca za jednym razem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twój opis bardzo mnie zachęcił do tej książki, muszę ją mieć! Pozdrawiam i zostaję obserwatorką :)

    OdpowiedzUsuń

Staram się odpowiadać na komentarze bezpośrednio pod postami ;)
Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Będzie mi miło jeśli zaobserwujesz - daj znać a się odwdzięczę !