niedziela, września 27, 2015

JEDNO Z MARZEŃ DO SPEŁNIENIA

Witajcie,


Tak, tak, tak! Cieszę się niesamowicie i muszę się Wam pochwalić. W moje ręce jutro późno wieczorem trafi lustrzanka Sony alfa 350 + obiektyw Sony 18-55. Od zawsze marzyłam o lustrzance i w końcu udało się. Uzbierałam i mam, a właściwie będę miała. Z tego co wyczytałam jest to raczej lustrzanka dla początkujących co zupełnie mi nie przeszkadza. Jeszcze wszystkiego się uczę więc im coś prostszego tym dla mnie lepiej.

Macie tą lustrzankę albo mieliście okazji jej używać? Jak Wam się z nią pracowało?


ŹRÓDŁO: bitbreakDE

__________________________________________
POZDRAWIAM KATARZYNA

3 komentarze:

  1. nie mam i przyznam, że nie wiem jak się nią obsługiwać :P

    ___________________
    perfect trench
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja poluję na Canona Eos 750D , ponieważ to moje marzenie :)
    Niestety miałam parę lustrzanego Alfa i nie kupiła bym już ponownie. Ogólnie nie polecam ich.

    OdpowiedzUsuń

Staram się odpowiadać na komentarze bezpośrednio pod postami ;)
Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Będzie mi miło jeśli zaobserwujesz - daj znać a się odwdzięczę !