poniedziałek, listopada 16, 2015

KSIĘŻYC

Witajcie,


Tuż obok mnie nad jeziorem księżyc w połączeniu z lasem i swoim odbiciem na jeziorze tworzy wręcz magiczny obrazek. Wiele razy próbowałam uchwycić cały ten widoczek, niestety jeszcze nie potrafię tak ustawić aparatu, aby przebić się przez panującą wszędzie ciemność. Uwierzcie mi ten blask księżyca na bezchmurnym nocnym niebie i jego odbicie w jeziorze jest magiczne i hipnotyzujące. Gdyby nie ten wieczorny mróz mogłabym na to patrzeć i patrzeć.

Nie udało mi się jeszcze uwiecznić na aparacie całego tego obrazu jednak udało mi się zrobić zdjęcia samego księżyca. Jak Wam już kiedyś pisałam jest to dla mnie duże wyzwaniem, ponieważ wykonywanie fotografii nocą jest znacznie trudniejsze niż w ciągu dnia. Bez statywu wtedy ani rusz! Dlatego też każde udane i zadowalające mnie zdjęcie księżyca jest dla mnie sukcesem i cieszy mnie niesamowicie. I właśnie takie zdjęcia chciałabym Wam dzisiaj pokazać. Wykonane są moim kompaktowym aparatem Fujifilm - czasem warto wrócić do czegoś co się już dobrze zna.










__________________________________________
POZDRAWIAM KATARZYNA

55 komentarzy:

  1. Fajnie tak popatrzeć na księżyc o poranku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Księżyc przeglądający się w jeziorze, przepiękny widok, a jeszcze to utrwalić na obrazie piękna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie z połączeniem jeziora i księżyca mam jeszcze problem ;)

      Usuń
  3. To prawdziwie artystyczne zdjecia. Budzą we mnie jakas tęsknotę...

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny widok <3 Ja też kiedyś próbowałam uwiecznić chwile, gdy księżyc był zachwycający, ale zdjęcia nigdy mi nie wychodziły ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja dużo kombinowałam aby uzyskać to co udało mi się uzyskać ale to nie jest jeszcze ten idealny efekt, o którym marzę ;)

      Usuń
  5. Myślę że niektórych niezwykłych widoków nie da się uwiecznić na aparacie bo jesteśmy poniekąd wyróżnieni i wybrani do tego by przeżywać tą magiczną chwilę sami lub z kimś bliskim :) Uwielbiam księżycowe noce i gwieździste niebo !

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne ujęcia :)

    Mogłabyś poklikać u mnie w najnowszym poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/11/romwe-moje-nowe-zamowienie.html
    Z góry dziękuję za pomoc :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia. Zdolna bestia z Ciebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak jak mówisz - bez statywu nocą nie da się fotografować. Piękne zdjęcia, sama miałam ochotę na taką sesję, ale pogoda już nie ta :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi udało się uchwycić właśnie jeden taki dzień ;D

      Usuń
  9. Piękne zdjęcia- też robiłam zdjęcia księżycowi- temu krwawemu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam, kiedy na niebie jest taki księżyc :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia :) Uwielbiam patrzeć na księżyc :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na pierwszych zdjęciach księżyc wygląda jak wielki ziemniaczek ! :D Przepraszam za skojarzenie, ale ja po prostu cały czas myślę o jedzeniu hehe :D Piękne zdjęcia, można się przy nich wyciszyć :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekam z niecierpliwieniem na zdjęcie z jeziorem,wierzę że uda Ci się to uwiecznić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również mam taką nadzieję, niestety obecnie pogoda nie dopisuje

      Usuń
  14. Niesamowite ujecie.Gratuluje zdolności :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super! Też uwielbiam patrzeć w księżyc :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne te zdjęcie, ja również uwielbiam nocą patrzeć w niebo:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny księżyc :) A jestem ciekawa, czemu na pierwszych zdjęciach księżyc jest żółty, a potem biały - kwestia balansu bieli, czy tak się zmienił?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak się zmienił od kiedy wschodził nad jeziorem aż do momentu gdy zawisł wysoko na niebie

      Usuń
  18. Ja również uwielbiam księżyc. Na zdjęciach wygląda zupełnie inaczej niż ten widziany gołym okiem. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie ujęcia! :)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Niesamowity jest ten księżyc :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Taki księżyc odbijający się w tafli jeziora musi bosko wyglądać :) Zazdroszczę widoków :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Księżyc zawsze mnie pasjonował, robiłam kilka razy fotki, o dziwo udawało mi się bez statywu! Tyle razy kręciłam, żeby dobrze ustawić, że dopiero chyba za 10 fotką mi się udało :D. Polowałam też na księżyc podczas zaćmienia, ale nie dotrwałam do tej ostatecznej godziny :D! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam patrzeć na księżyc :) powodzenia w fotografowaniu :)

    OdpowiedzUsuń

Staram się odpowiadać na komentarze bezpośrednio pod postami ;)
Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Będzie mi miło jeśli zaobserwujesz - daj znać a się odwdzięczę !