piątek, grudnia 04, 2015

PREMIERY KINOWE | GRUDZIEŃ 2015

Witajcie,


To już ostatni w tym roku wpis z premiami kinowymi na bieżący miesiąc. Mam nadzieję, że podobała Wam się ta seria i z każdym kolejnym miesiącem czekaliście na to filmowe zestawienie. Przyznam szczerze, że również dla mnie jest to jakaś forma uporządkowania. W jednym miejscu mam wszystkie interesujące mnie firmy i nie zapominam o tych, które chciałabym obejrzeć. Jeśli chcielibyście zajrzeć do poprzednich postów zapraszam do odnośników poniżej.

styczeń / luty / marzec / kwiecień / maj / czerwiec / 

                    Premiera 4 grudnia                    




                    Premiera 11 grudnia                    






                    Premiera 18 grudnia                    





                    Premiera 25 grudnia                    







__________________________________________
POZDRAWIAM KATARZYNA

17 komentarzy:

  1. Zaciekawił mnie film Tajemnice Bridgend. Niedawno byłam na Bondzie i o dziwo bardzo mi się podobał. Zaliczyłam też film Marsjanin i Everest, byłam też na filmie Chemia, który moim zdaniem był porażką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety Bond jeszcze przede mną mam nadzieję ;)

      Usuń
  2. Na pewno na jakiś film w chwili czasu wybiore się

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w tym miesiącu byłam na Listach do M2 i wybieram się na Gwiezdne wojny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie obejrzałabym Falę. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. kurcze z filmami to jest tak u mnie że niby jest tyle ciekawych a jak chcę włączyć to na nic nie mogę się zdecydować :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Z chęcią obejrzałabym Tajemnice Bridgend... W przyszłym tygodniu w końcu wybieram się na listy do M2.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również planuje się w końcu na nie wybrać ;)

      Usuń
  7. Poza Gwiezdnymi Wojnami (które akurat wcale mnie nie interesują) nie słyszałam kompletnie nic o żadnym z tych filmów. ale może się na coś wybiorę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również. Cieszę się, że ktoś jest oprócz mnie ;p

      Usuń
  8. Oo ale świetny wpis! ;) Ja wybieram się do kina na Kochajmy się od święta. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja właśnie jutro wybieram się do kina, ale chyba postawię jednak na ostatnią część Igrzysk Śmierci, której jeszcze nie miałam kiedy obejrzeć :D no i chyba jak każdy czekam na Gwiezdne Wojny! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przyznam szczerze, że Kosogłos trochę mnie zawiódł...

      Usuń

Staram się odpowiadać na komentarze bezpośrednio pod postami ;)
Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Będzie mi miło jeśli zaobserwujesz - daj znać a się odwdzięczę !