środa, sierpnia 03, 2016

PREMIERY KINOWE | SIERPIEŃ 2016

Witajcie,


Przyznacie, że lato nas w tym roku nie rozpieszcza. Po kilku upalnych dniach zalała nas fala deszczów, a w niektórych miastach dosłownie zalała. Z tego co słyszałam deszcz w Łodzi i Gdańsku całkowicie sparaliżował miasto. Przyznam szczerze, że wiele zdjęć i filmików oglądałam z niedowierzaniem. Sprawdźmy zatem jakimi filmami zaleją nas sierpniowe premiery kinowe?


               Premiera 5 sierpnia               




               Premiera 12 sierpnia               




               Premiera 19 sierpnia               




               Premiera 26 sierpnia               




__________________________________________________
POZDRAWIAM KATARZYNA

4 komentarze:

  1. Mnie akurat odpowiada taka pogoda, nie lubię upału. Deszcz mi niestraszny. Widziałam niektóre z tych filmów. Polecam „Jak zostać królem”

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja podobnie. Tez nie szakeję za upalami

      Usuń
  2. Sporo tych premier. Może się na jakąś skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  3. jak zostać kotem koniecznie muszę obejrzeć ☺

    OdpowiedzUsuń

Staram się odpowiadać na komentarze bezpośrednio pod postami ;)
Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Będzie mi miło jeśli zaobserwujesz - daj znać a się odwdzięczę !