niedziela, lutego 12, 2017

PREMIERY KINOWE | LUTY 2017

Witajcie,


Luty miesiąc zakochanych. Może zatem warto w ten rozkochany miesiąc wybrać się ze swoją druga połówkę na romantyczną randkę do kina? Przyznam szczerze, że własnie taki zamiar mam. Osobiście z niecierpliwością czekałam na Grey'a i mam ogromną nadzieję, że uda mi się go jak najszybciej zobaczyć. A Wy macie w planach wybrać się w tym miesiącu do kina?


               Premiera 3 lutego               


               Premiera 9 lutego               


               Premiera 10 lutego               


               Premiera 17 lutego               


               Premiera 24 lutego               



__________________________________________________
POZDRAWIAM KATARZYNA

6 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa filmu Rings. Natomiast Jackie oglądałam i przyznam, że spodziewałam się czegoś lepszego :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się wybieram z siostrą na Porady na zdrady. Piosenka do tego filmu tak mi się wkręciła że słucham jej na okrągło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W tym miesiącu widać mnóstwo oscarowych pozycji- fajnie że można je nadrobić idąc do kina i nie trzeba szperać w odmętach internetu żeby je obejrzeć przed galą rozdania ;) Ja widziałam już Greya, który jest raczej przeciętniaczkiem i film Lego: Batman, który wprawił mnie w zachwyt. Bardzo zabawny film dla osób, które lubią filmy superbohaterskie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja koniecznie muszę się wybrać na Greya narazie ciężko u mnie z czasem ale koniecznie musze go zobaczyć! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja również chętnie bym go obejrzała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie przepadam za taką tematyką, nie lubię horrorów i thllierów... brrr...

    OdpowiedzUsuń

Staram się odpowiadać na komentarze bezpośrednio pod postami ;)
Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Będzie mi miło jeśli zaobserwujesz - daj znać a się odwdzięczę !