wtorek, lipca 11, 2017

PREMIERY KINOWE | LIPIEC

Witajcie,


Nie mo to jak ustawić datę posta zamiast na 1 lipca to na 15 - takie rzeczy potrafię tylko ja. Co więcej z wielkim zdziwieniem zastanawiam się czemu post się nie opublikował, aby po 15 minutach dojść wreszcie do właściwej przyczyny. Śmiać mi się chce z siebie jeszcze do tej pory. Oj roztargniona jestem na maxa. Bez dłuższych wstępów tłumaczących dalej moje roztargnienie zapraszam Was na krótki przegląd filmowy. Tradycyjnie kliknięcie w plakat przyniesie Was na stronę filmwebu z opisem danego filmu.

               Premiera 7 lipca               




               Premiera 14 lipca               




               Premiera 21 lipca               



               Premiera 28 lipca               




__________________________________________________
POZDRAWIAM KATARZYNA



1 komentarz:

  1. ,, To przychodzi po zmroku " muszę obejrzeć :) Widziałam zwiastun i już mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Staram się odpowiadać na komentarze bezpośrednio pod postami ;)
Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Będzie mi miło jeśli zaobserwujesz - daj znać a się odwdzięczę !