niedziela, października 08, 2017

PREMIERY KINOWE | PAŹDZIERNIK

Witajcie,


Kończąc tego posta i planując jego publikację oglądam właśnie koniec meczu Polska - Czarnogóra. Wygraliśmy! Dawno takich emocji podczas meczu nie było. Moim ulubionym piłkarzem tego meczu jest piłkarz z Czarnogóry z numerem 2, który strzelił sobie samobója, a nam gola. W dzisiejszym zestawieniu nie ma co prawda pozycji o tematyce piłkarskiej ale na pewno jest wiele filmów, które Was zainteresują.

Tradycyjnie kliknięcie w plakat przyniesie Was na stronę filmwebu z opisem danego filmu.

               Premiera 6 października               




               Premiera 13 października               



               Premiera 20 października               




               Premiera 27 października               





__________________________________________________

POZDRAWIAM KATARZYNA





5 komentarzy:

  1. ja wybieram się na Krucyfiks :) Lubię takie filmy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem ekranizacji "Pierwszego śniegu". Książkę mam już dawno zaliczoną, a ten weekend zobaczę jak ja przeniesioną na ekran:)

    OdpowiedzUsuń
  3. W zasadzie tylko Geostorm mnie zaciekawił tym razem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Będzie w kraju, więc :) coś wybierze

    OdpowiedzUsuń
  5. Wielopokoleniowo 330 października 2017 09:10

    Dawno nie byłam w kinie ;-) Chętnie wybrałabym się na jakiś seans ;-)

    OdpowiedzUsuń

Staram się odpowiadać na komentarze bezpośrednio pod postami ;)
Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Będzie mi miło jeśli zaobserwujesz - daj znać a się odwdzięczę !