sobota, października 27, 2012

PIERWSZY ŚNIEG

śnieg

Dzień Dobry.


Miałam Wam pokazać dzisiaj jeszcze słoneczne i kolorowe zdjęcia, które w ciągu tygodnia udało mi się zrobić ale moje plan diametralnie się zmieniły dzisiaj rano kiedy otworzyłam oczy i zobaczyłam co się dzieje za oknem. Pierwszy śnieg! Tak moi kochani wpadła do nas w odwiedziny zima. Ja osobiście bardzo lubię śnieg. No może nie taki jakie mamy teraz na chodnikach czyli w sumie na chodnikach jedna wielka chlupa ale taki jaki mamy na gałązkach drzew. Uwielbiam te białe ośnieżone gałązki, które sprawiają, że drzewo wygląda jakby całe było ze śniegu.

pierwszy śnieg

pierwszy śnieg

Niby nic a jednak. Kiedy tylko wstałam i spojrzałam co się dzieje za oknem od razu wstałam na równe nogi! Nie mogłam przecież przejść obok tego obojętnie. Od razu założyłam spodnie, kurtkę i czapkę. Ubrałam psa w kubraczek i oczywiście z aparatem poszłam z psem uwiecznić pierwszy, tegoroczny śnieg. Nawet nie wiedziałam, że śnieg może mnie tak szybko postawić rano na nogi! ;)

pierwszy śnieg

 Ze spraw bardziej organizacyjnych. Grafik mojej pracy przeszedł małą metamorfozę więc będę miała teraz troszkę więcej czasu i mam nadzieję, że godząc wszystko z pisaniem pracy magisterskiej będę miała więcej czasu pisać na blogu. Dodatkowo mam z racji inwentaryzacji tydzień wolny od pracy więc postaram się nadrobić zaległości.

Zatem.. do napisania ;)

__________________________________________
POZDRAWIAM KATARZYNA 

10 komentarzy:

  1. juz mnie przeraża ten śnieżek ;<

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię jak śnieg robi takie piękne krajobrazy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale śliczne zdjęcia! nie mogę się napatrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie wczoraj padał śnieg, ale zaraz deszcz i się stopił a dzisiaj już jest bialutko i temperatura na minusie :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej! ;3 Świetny blog! Super zestawy! *.*
    Zapraszam do siebie na: www.moodoox3.blogspot.com Pozdrawiam. :*:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Drugie zdjęcie jest urocze.. taki puch! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. czekam na ten śnieg od wczoraj i nie chce do mnie dojść ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też chcę śnieg ^.^

    obserwujemy ? .

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia, uwielbiam ten pierwszy śnieg :)

    OdpowiedzUsuń

Staram się odpowiadać na komentarze bezpośrednio pod postami ;)
Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Będzie mi miło jeśli zaobserwujesz - daj znać a się odwdzięczę !