poniedziałek, października 29, 2012

PRACA DOMOWA

Cześć,


Na początku trochę spraw organizacyjnych. Troszkę postanowiłam się pobawić moim blogiem. Pozmieniałam nagłówek, tło, trochę kolory. Tak mnie ot naszło. Opcji było kilka i może udało Wam się na któryś wariant trafić jak zaglądaliście na bloga. Ostatecznie, na tą chwilę dopóki mi się na znudzi wybrałam wariant ot taki. Wydaje mi się bardziej kobiecy. A wy co o nim myślicie? Podoba Wam się nowy skromniejszy wygląd? :)

Na uczelni zostałam nam zadana praca domowa. Pan doktor z przedmiotu dot. wzbudzania naszej kreatywności zdał nam do zrobienia kreatywne zadanie. Pewien zamysł tego co mogłabym na pisać już mam bo zaznaczę, że chciała bym to napisać w formie wierszyka by być jeszcze bardziej kreatywną. Pomyślałam sobie jednak, że kto się odznacza kreatywnością jak nie Wy. Może podsuniecie mi jakieś ciekawe pomysły, które mogłabym rozwinąć.

Ale na czym polega zadanie? Każdy z nas dostał swoją własną nadrukowaną kartkę z naszym imieniem i nazwiskiem, początkiem listu "Szanowny Panie Doktorze" oraz zdjęciem, które stanowi tutaj główny element. Jak się domyśliliście mamy napisać list do Pana Doktora ;) Zmyślony czy prawdziwy, z istniejących bądź nie miejsc... Nie ważne! Ważne ażeby związany był jakoś ze zdjęciem. Zatem jeśli macie pomysł na jakieś fajne historyjki na podstawie, których mogła bym napisać list i chcecie się ze mną nimi podzielić to zapraszam ;)

Dziękują za pomoc..  ;**

Źródło zdjęcia: (1)
_________________________________
POZDRAWIAM KATARZYNA 

5 komentarzy:

Staram się odpowiadać na komentarze bezpośrednio pod postami ;)
Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Będzie mi miło jeśli zaobserwujesz - daj znać a się odwdzięczę !