środa, lutego 05, 2014

CO TO JEST FACEBOOK A LOOK BACK?



Witajcie,


Chciałabym dzisiaj, jeszcze przed zaśnięciem podzielić się z Wami fajną rzeczą, nowością na Facebooku. Są to spersonalizowane filmiki, tworzone za pomocą kompilacji "Look back", która wykorzystuje niektóre z najbardziej lubianych zdjęć, statusów czy wydarzeń. Oznacza to tym samym, że to co pojawi się w takim filmiki zależy tylko i wyłącznie od tego co piszemy i publikujemy na Facebooku. Jak dla mnie pomysł rewelacyjny. Miło było w tym krótkim filmiku powspominać i jeszcze raz pośmiać się z niektórych wpisów, momentów czy zdjęć. Pobudziło to moje wspomnienia i wywołało takie przyjemne uczucie ciepła. Zachęcam wszystkich do spróbowania! Kompilacja dostępna jest od 4 lutego pod tym adresem http://www.facebook.com/lookback.

__________________________________________
POZDRAWIAM KATARZYNA

15 komentarzy:

  1. Te filmiki to bardzo fajny pomysł. Można sobie powspominać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam i swoje i chłopaka i mieliśmy trochę śmiechu :D fajnie jest popatrzeć na facebooka z innej perspektywy i wrócić trochę do przeszłości. A potem usiąść, wziąć kawę i powiedzieć "Jak ja się przez te trzy lata zmieniłam" :P Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się spodobał ten pomysł, obejrzałam już kilka takich filmików moich znajomych, ale swojego jeszcze nie udostępniłam ;)
    Nominowałam Cię do zabawy Liebster Award. Jeśli masz ochotę wziąć udział, zapraszam - http://iwett.blogspot.com/2014/02/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł z tym look backiem :) Nie wiem dlaczego nie tworzy mi filmiku :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm... Nie wiem co moze być przyczyną, u mnie zadziałało bez problemu...

      Usuń
  5. Mi też bardzo się to spodobało, fajnie tak sięgnąć do dawnych zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oglądałam swój, chociaż za bogato ze zdjęciami to nie było ;) Sama zwierzyna prawie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne są te filmiki, można trochę powspominać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie jest to pooglądać :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ja byłam pozytywnie zaskoczona tym filmikiem ; )

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie jest to pooglądać i powspominać ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja chyba za mało udzielam się na fb ;D bo ja nie mam filmiku :D

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie na fcb mało fotek tak więc i filmik ubogi ;) ale fajnie że jest coś takiego :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Staram się odpowiadać na komentarze bezpośrednio pod postami ;)
Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Będzie mi miło jeśli zaobserwujesz - daj znać a się odwdzięczę !