piątek, lutego 07, 2014

LIBSTER AWARD



Witajcie,


Zostałam nominowana przez Iwonę do "Libster Award". Jest mi bardzo miło, że ktoś mnie zauważył, ktoś mnie czyta i w jakiś sposób chciał mnie wyróżnić. Niby nic ale mnie cieszy :) Zatem bardzo dziękuję za nominację.

ZASADY GRY:


"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

PYTANIA:


Tym samym przedstawiam Wam pytania, które ja otrzymałam od Iwony wraz z moimi odpowiedziami.

1.Wolisz pisać, czy czytać blogi?


Nie jest tak, że wolę bardziej jedno od drugiego. Lubię pisać i czytać ponieważ myślę, że poniekąd jest to ze sobą powiązane. Od zawsze lubiłam pisać wiersze, opowiadania, a teraz listy. Blog jest zatem zdecydowanie właśnie takim miejscem, w którym mogę do woli pisać czego sobie tylko zapragnę. Czytanie natomiast jest równie pasjonujące i ciekawe - każdy lubi przecież podglądać innych ;p. Zaglądanie do Was pozwala mi znaleźć różne inspiracje, wypróbować ciekawe pomysły  czy też znaleźć fajne informacje, o których nigdy wcześniej nie wiedziałam.

2. Od kiedy blogujesz?


Przygodę z blogowaniem zaczęłam dawno na różnych portalach. Najpierw był photoblog, który umarł śmiercią naturalną. Później powstał blog kulinarny na platformie blox.pl. Obecnym i mam nadzieję ostatnim jest ten blog. Jednak i tutaj nie obyło się bez kryzysu. Nadmiar obowiązków związanych z studiami, ślubem, prawem jazdy i pracą spowodował, że musiałam zawiesić jego istnienie na rok. Niedawno wróciłam i na nowo reaktywowałam Moją Osobistość.

3. Wymień swoją największą zaletę/zalety


Uczciwość, wrażliwość, punktualność i gadatliwość (tak to może być zaleta).Staram się też pomagać tym potrzebującym, a szczególnie zwierzętom bo ich cierpienie boli mnie najbardziej.

4. Najfajniejszy prezent jaki do tej pory otrzymałaś, to:


Hmmm... trudne pytanie. Bardzo lubię dostawać prezenty także każdy niesamowicie mnie cieszy. Ostatnio na przykład mój (wtedy jeszcze nie ale teraz już tak) mąż kupił mi królika barana francuskiego, którego uwielbiam i ogromnie kocham.

5. Jak okazujesz ludziom, że ich kochasz?


Staram się im to mówić i być przy nich by czuli, że zawsze kiedy będą tego potrzebowali to mogą na mnie liczyć. Staram się pokazywać im to codziennie nawet w zwykłych i prostych codziennych sytuacjach. Czasami wystarczy po prostu być.

6. Jakie wydarzenie z dzieciństwa najmilej wspominasz?


Jest ich tak dużo, że miejsca mogłoby nie starczyć. Wiele urywków umiejscowionych w pamięci przywołuje uśmiech na mojej twarzy.

7. Wolisz mieszkać w mieście, czy na wsi? Dlaczego?


Pochodzę z dużego miasta ale obecnie przeprowadziłam się na wieś. Jedno i drugi ma zarówno swoje wady jak i zalety. Całe życie mieszkałam w Łodzi ale kiedy tylko przyjeżdżałam na wieś do mojego (wtedy) narzeczonego czułam  ulgę i spokój. W mieście było natomiast duszno, ciężko i ponuro. Uwielbiam zieleń i spokój jaki jest na wsi ale tęsknota za rodziną sprawia, że czasami pragnę wrócić do miasta. Wiem, że to trochę skomplikowane i pogmatwane ale na takim etapie życia jestem i żeby to wytłumaczyć potrzeba więcej czasu.

8. Jaki film mi polecasz? (zaczynam ferie, stąd to pytanie)


Obecnie jestem zafascynowana w serialu "Dawno, dawno temu" ("Once upon time").

9. Jesteś rannym ptaszkiem, czy wolisz dłużej pospać? 


Zdecydowanie jestem śpioch -po Mamusi - ale bez przesady. Libię długo spać ale wolę się wcześniej położyć niż spać do południa. 

10. Ostatnia piosenka, której słuchałaś


Dla wytłumaczenia: jestem bez pamięci zakochana w skrzypcach...



11. Czy lubisz robić zakupy w wielkich centrach handlowych, galeriach etc? 


Nie cierpię! Nie jestem typem, który lubi tułać się po przebieralniach i przymierzać stosy ubrań. Nie mówię, że nie lubię centrów handlowych. Wszystko może być ale w umiarze czyli nie długo i nie tłoczno. Długie zakupy mnie męczą.

Moje pytania


1. Film, o którego obejrzeniu chciałbyś jak najszybciej zapomnieć?
2. Jaka jest Twoja myśl po spojrzeniu rano w lustro?
3. Którym pingwinem z Madagaskaru jesteś i dlaczego?
4. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa z dzieciństwa?
5. Twoje ulubione miejsce, w którym odpoczywasz i się resetujesz?
6. Masz słabość do?
7. Co było najbardziej szaloną rzeczą w Twoim życiu, którą zrobiłeś/łaś i która nawet Ciebie zaskoczyła?
8. Twój sposób na chandrę i zły nastrój?
9. Jakie jest miejsce, do którego pragniesz i marzysz pojechać?
10. Latanie czy teleportacja i dlaczego?
11. Jak zaczynasz swój dzień?

Moje "ofiary" natomiast to:


1. Blogowy świat
2. Przez żołądek do serca
3. Początkującą Panią Domu
4. Mysią Familię
5. Przemyślenia Julii
6. Goodaay
7. Styl bycia
8. Tapetojada
9. Karolajne
10. Wszystko i nic
11. Solublle

__________________________________________
POZDRAWIAM KATARZYNA

26 komentarzy:

  1. dzięki :) haha kilka dni temu zostałam tez mianowana :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję Ci za nominację ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne odpowiedzi i super blog;-)
    fajnie się czyta !!!;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za nominację :))
    Uwielbiam Lindsey Stirling :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedź na 10 pytanie - lubie to! ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię Twoją gadatliwość <3

    dziekuje ze mnie upolowałaś, mam nadzieje, że znajdę chwilę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne sa takie "zabawy" mozna sie czegos wiecej dowiedziec o kims ;)) pozdrawiam! Moj krolik tez nie znosil lezenia na plecach, a po polrocznym leczeniu u weta tak sie przyzwyczaila lezec do gory kolami ze juz jej zostalo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie to samo myślę o takich zabawach. Każdego można bliżej poznać i postać staje się bardziej realna a nie tylko kimś zza ekranu komputera. Lubie jak króliki tak leżą ale szkoda, że musiał w takich okolicznościach.

      Usuń
  8. również jestem zakochana w skrzypcach <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Też już miałam przyjemność brania udziału w tej zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajny tag, widze ze kazdy ma kryzys blogowy;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Blogowanie bez kryzysu nie jest blogowaniem ;p

      Usuń
  11. bardzo fajnie czyta się Twoje wypowiedzi ;)
    na codzień słucham zupełnie innej muzyki, ale kiedy gdzieś usłyszę Lindsey Stirling z chęcią posłucham ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję. Lidsey jest boska, bardzo umiejętnie i pięknie wplata skrzypce w utwory. Przepięknie gra :) Polecam!

      Usuń
  12. gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy raz czytam tak obszerne odpowiedzi. Oczywiście jest to bardzo pozytywne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tu właśnie objawia się między innym moja gadatliwość ;p W pisaniu też tak mam, że jak skończę to nie mogę przestać ;p Widać to szczególnie w mojej magisterce i listach do przyjaciółki! :D

      Usuń
  14. Ja również nie znoszę zakupów w marketach :) Za dużo ludzi, za dużo ... wszystkiego ;) gwar i przepychanki, dlatego np. ciuszki wolę kupować w internecie, kosmetyki już od dłuższego czasu przez sieć kupuję, także przybijam piątkę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za nominację :-) na pewno wezmę udział w zabawie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję za nominację :-) na pewno wezmę udział w zabawie ;-)

    OdpowiedzUsuń

Staram się odpowiadać na komentarze bezpośrednio pod postami ;)
Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Będzie mi miło jeśli zaobserwujesz - daj znać a się odwdzięczę !