wtorek, lutego 11, 2014

TEKLA OKULARNICA


Witajcie,


Dzisiaj będzie o mnie i na zdjęciach tez będę głównie ja. To wielkie święto ponieważ nie cierpię siebie na zdjęciach, nie umiem robić sobie zdjęć i jestem wysoce niefotogeniczna. Zatem ten wpis to wyjątek! Pewnie dlatego też tyle zwlekałam z napisaniem tego posta. Od mniej więcej dwóch tygodni jestem szczęśliwą posiadaczką okularów z czarnymi oprawkami. Nie martwcie się nie ślepnę jeszcze, przynajmniej nie tak bardzo.



Po komputerowym badaniu wzroku okazało się, że mam (jak to pani optyk określiła) "tyci" wadę a mianowicie 0,5 i 0,25. Tym samym z racji tego, że dużo czasu spędzam przy laptopie zakupiłam okulary. Wzrok mógłby mi się pogarszać, a tak to dzięki powłoce antyrefleksyjnej mogę w nich pracować przy komputerze, oglądać telewizję, czytać książki i jeździć autem. Głównie do tych celów mam przykazane je używać. Powiem szczerze, że na początku ciężko było się przyzwyczaić do patrzenia przez nie ale wzrok jest najważniejszy.  Teraz coraz bardziej się sobie w nich podobam, że chyba nie miałaby nic przeciwko nosić je na co dzień. A Wam jak się podobam w tej wersji "mądrzejszej"?

okulary

okulary

okulary

__________________________________________
POZDRAWIAM KATARZYNA

50 komentarzy:

  1. Mądrzejsza wersja jest fajna ( zwłaszcza na pierwszym zdjęciu ) ;) ale bez okularów, także da się na Ciebie patrzeć ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem 'posiadaczką' tyci wady już od roku, ale bardzo lubię moje okulary ;) Twoje pasują Ci idealnie!!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne oprawki, ale do mojego kształtu twarzy podejrzewam, że nie pasowałyby ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobne do moich;) choć sa ładne nie lubie nosić:(

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne, bardzo klasyczne ;) pasują Ci ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pieknie wygladasz i świetna minka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepsza z setek beznadziejnych do wyboru ;p Dziękuję ;)

      Usuń
  7. twarzowo ;-)
    super wygladasz na zdjeciach nie bądź taka krytyczna dla siebie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. twarzowo ;-)
    zdjęcia są super ..więc nie badz dla siebie taka krytyczna ;-));*

    OdpowiedzUsuń
  9. Pasują Ci okularki ;-) Wada faktycznie jest tyci, tyci ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyci, tyci ale trzeba pilnowac, zeby nie była nagle znacznie wieksza ;) Dziękuję za komplement ;)

      Usuń
  10. pasują Ci :)
    uświadomiłaś mi, że powinnam w końcu udać się do okulisty i kupić nowe okulary...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Cieszę się, że w sumie mogłam pomóc ;p

      Usuń
  11. Bardzo dziękuję :) I ja obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. TEŻ NOSZE OKULARY :P już chyba z 15 lat :P ale od kilku lat zamieniam czasami je na soczewki :P Bardzo ładnie się prezentujesz w nich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie zawsze przerazały soczewki i ten moment wkładania ich do oka... brrr...

      Usuń
  13. No ja właśnie muszę iść do okulisty. Pewnie wada lewego oka mi się pogłębiła. W sumie to jak będę tak bimbać, to niebawem będę nosić stępieniowskie bryle, a nóż może kieliszki mi pomogą :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi się podobają :) zawsze lubiłam grube oprawki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wlaśnie też, zawsze się nimi u innych zachwycałam ;)

      Usuń
  15. Bardzo ładnie wyglądasz :)
    Też muszę się wybrać do okulisty, bo zauważyłam, że wzrok mi się jakoś pogorszył :(

    OdpowiedzUsuń
  16. pasują Ci te oprawki ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też mam wadę wzroku i posiadam okulary.. jednak zakładam je dopiero wtedy, gdy to konieczne (czyt. siedzę na tyłach w sali na uczelni i nie widzę tekstu:D)

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne te okulary! bardzo Ci pasują:)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładnie Ci w tych okularach i wcale nie jesteś niefotogeniczna! : )
    ja mam niestety o wiele większą wadę :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie w nich wyglądasz! I wcale nie jesteś niefotogeniczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładie Ci w tych okularach, maja faen oprawki ;) pozdrawiam http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. u mnie wada wzrok też zaczęła się od takiej "tyci" niestety potem z roku na rok się pogłębiała, aż w końcu doszła do -2.5.
    Okulary to była moja zmora, nosiłam je wręcz z przymusu. Potem przerzuciłam się na soczewki, a następnie zrobiłam sobie korektę laserową wzroku...;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajne okulary i ładnie w nich wyglądasz :):)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajne oprawki i bardzo Ci w nich do twarzy:) Jestem okularnicą już od kilkunastu lat i też niedawno zdecydowałam się na plastikowe oprawki (całe życie nosiłam tzw. patentki).

    OdpowiedzUsuń
  25. Ej, ładnie Ci :)
    ja lubię moje okulary, zawsze śmieję się, że wtedy wyglądam jeszcze bardziej inteligentnie :)

    OdpowiedzUsuń

Staram się odpowiadać na komentarze bezpośrednio pod postami ;)
Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Będzie mi miło jeśli zaobserwujesz - daj znać a się odwdzięczę !