środa, sierpnia 27, 2014

RODZINA JEST NAJWAŻNIEJSZA

Witajcie,


Bardzo tęsknie za moją rodziną, szczególnie za Mamą, Siostrą, Babcią i Ciocią, z którymi jestem najbardziej związana. Tuż przez przyjazdem do Łodzi nie mogłam się doczekać, aż w końcu je zobaczę. Nie widziałam ich aż pół roku. Rozpierała mnie radość, a buzia cały czas się śmiała, kiedy mogłam się z nimi spotkać. Nie wyobrażam sobie życia bez nich. Od razu po powrocie zaczęła za nimi tęsknić. Rodzina jest najważniejsza nie mam co do tego żadnych wątpliwości.





__________________________________________
POZDRAWIAM KATARZYNA

9 komentarzy:

  1. kurcze, powiem szczerze, że ostatnio zupełnie zapomniałam o Twoim blogu! :(
    uwielbiam takie zdjęcia, rodzina to Skarb! : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz racje, rodzina jest najważniejsza ♥ Ja nawet, gdy wyjeżdżam na kilka dni, to od razu tęsknię za moimi bliskimi ;)
    Świetne zdjęcia!

    Pozdrawiam
    kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się rodzina jest najważniejsza mimo wszystko

    OdpowiedzUsuń
  4. :) jestem dokładnie tego samego zdania Kasiu. Na świecie nie ma nic co może być ważniejsze niż rodzina :) Przesłodkie zdjęcia, pełne miłości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. to prawda rodzina jest najwazniejsza!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem z rodzinką na wyjeździe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne fotki!!! Oglądałam kilka razy! Bardzo Ci zazdroszczę tego, ja mam dobry kontakt tylko z siostrą, ale w tym momencie najważniejsze są dla mnie dzieci i mąż:) Tak bardzo tęsknię za Babcią, ale już odeszła:((( Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Staram się odpowiadać na komentarze bezpośrednio pod postami ;)
Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Będzie mi miło jeśli zaobserwujesz - daj znać a się odwdzięczę !