wtorek, maja 26, 2015

DZIEŃ MATKI

Dzień Matki

Witajcie,


Jak pewnie wszyscy wiecie dzisiaj jest Dzień Matki! Dlatego też w ten wyjątkowy dzień chciałabym skierować i zadedykować ten post mojej wyjątkowej Mamie. Wiem, że czasami zagląda na mojego bloga...

Kochana Mamo!


W dniu Twojego wyjątkowego święta chciałam powiedzieć Ci jak bardzo Cię kocham, chociaż zwykłe słowa nie są w stanie odzwierciedlić ogromu tego uczucia. Chciałam Ci podziękować za wszystko co dla mnie robisz. Za ciepło, którym na co dzień mnie obdarzasz i wsparcie jakie mi dajesz mimo, że jestem daleko. Dziękuję za wszystkie rady i chwile, kiedy potrafisz mnie "postawić do pionu" bo dzięki nim uczę się i staję się lepsza. Dziękuję za Twoją bezwarunkową i niekończącą się miłość, którą potrafi zrozumieć tylko Matka. Nigdy nie będę potrafiła z równie wielką siłą powiedzieć jak bardzo dziękuję Ci za to wszystko i za każdą chwilę spędzoną z Tobą. Dzięki Tobie w mojej głowie utrwaliło się wiele pięknych wspomnień, a wszystkie złe dzięki Twoim matczynym czarom zniknęły jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki. Choć zwykłe słowo dziękuję jest niewystarczające, dziękuję Ci za to wszystko. Bardzo Cię kocham Mamo!

Dzień Matki


MOJA MAMA

Ty jesteś moją mamą
Którą kocham bezgranicznie
Ty jesteś moim słonkiem
Które świeci na niebie ślicznie
Ty jesteś podporą
Która zawsze mi pomoże
Ty jesteś pudełkiem
Do, którego całą miłość włożę
Ty jesteś kwiatem
Najpiękniejszym na polanie
Ty zawsze jesteś przy mnie
Niezależnie co się stanie
Ty robisz wszystko dla mnie
Abym łatwiej żyła
Ty mnie rozweselasz
Bym szczęśliwa była
Nigdy nie będę w stanie
Wynagrodzić ci wszystkiego
Nigdy nie oddam
Całego ciepła Twego
Nigdy Cię nie otoczę
Jaką i Ty mnie otaczasz miłością
Takiej mamy na świecie
Wszyscy mi zazdroszczą

Autor: Katarzyna Skok


Wiersz mojego autorstwa dla mojej Mamy na Dzień Matki w 2005 roku.

Dzień Matki

__________________________________________
POZDRAWIAM KATARZYNA 

6 komentarzy:

Staram się odpowiadać na komentarze bezpośrednio pod postami ;)
Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Będzie mi miło jeśli zaobserwujesz - daj znać a się odwdzięczę !