środa, września 09, 2015

KIERUNEK ŁÓDŹ

Witajcie,


Kiedy publikuje się ten post ja już jestem w drodze do Łodzi. Ostatnio wybraliśmy się do Łodzi z okazji świąt Wielkanocnych, tym razem będziemy bawić się na weselu mojej Katarzyny. Pozwólcie, że tym samym zacytuję tekst "Bałkanicy".

"Będzie, będzie zabawa, będzie się działo i znowu nocy będzie mało"

Najgorsze w tym wszystkim było tylko pakowanie. Tak bardzo nie cierpię się pakować! Nigdy nie wiem co wziąć, biorę za dużo i jeszcze zastanawiam się czy aby na pewno wszystko wzięłam. W tym przypadku najważniejsze, abym zabrała sukienkę na wesele.

Czy i Wy macie tak samo z pakowaniem przy każdej podróży?


Tradycyjnie mam dla Was kilka ciekawych zdjęć Łodzi wyszperanych w Internecie.

ŹRÓDŁO: PODRÓŻE ONET
    
ŹRÓDŁO: SKYS CRAPER CITY
   
ŹRÓDŁO: VI-HOTELS
   
ŹRÓDŁO: CULTURE
   
ŹRÓDŁO: NLCHAMBER
   
ŹRÓDŁO: ZŁOTE PRZEBOJE TUBA
   
ŹRÓDŁO: WYSPA PODRÓŻY
   
__________________________________________
POZDRAWIAM KATARZYNA

3 komentarze:

  1. Dobrej zabawy życzę :) Ja też nie lubię się pakować ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny blog!!! :)
    Łódź to piękne miasto ;)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak jakby moje miasto :-) nawet nie sądziłam, że może być na zdjęciach takie piękne!

    OdpowiedzUsuń

Staram się odpowiadać na komentarze bezpośrednio pod postami ;)
Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Będzie mi miło jeśli zaobserwujesz - daj znać a się odwdzięczę !