poniedziałek, września 07, 2015

MOJA KSIĄŻKOWA JESIEŃ

Witajcie,


Wydawnictwo Feeria Young organizuje tej jesieni bardzo ciekawy konkurs. Myślę, że warto w nim wziąć udział ponieważ do wygrania jest prenumerata wszystkich tytułów, które zostaną wydane nakładem Wydawnictwa Feeria Young od września do końca 2015 roku. Musicie zatem przyznać, że jest o co walczyć. 

Dokładny regulamin akcji dostępny jest na stronie wydarzenia jesień z Feeria Young.

Do jakich pozycji ja najczęściej sięgam?


Książki, które chciałabym Wam pokazać w ramach Jesieni z Feeria Young są to moje najbardziej ulubione książki. Są niesamowicie wciągające i potrafią przenieść człowieka w zupełnie inny świat. Wszystkie je przeczytałam jednym tchem i w większości w jeden dzień, co nie zdarza się u mnie często. Część przeczytałam również dwa razy i za każdym razem niesamowicie mnie wciągały, tak że nie mogłam odłożyć książki na bok. Moje propozycje na pewno rozgrzeją Was w te jesienne i chłodne dni.

1. TRYLOGIA 50 TWARZY GREY'A - E.L JAMES


Nie będę oryginalna ale uwielbiam ta książkę. Wielka i zaborcza miłość Anastazji do Chrystiana, pełna namiętności i przeszkód wciąga czytelnika na długie godziny. Obydwoje są dla siebie przeciwieństwami. On zabójczo przystojny i błyskotliwy musi uporać się z demonami przeszłości natomiast Ona delikatna i niedoświadczona odnajduje w tej mrocznej postaci wielką miłość. Wspólnie walczą o siebie i dla siebie. Uczą się żyć ze sobą, walcząc z pojawiającymi się przeciwnościami losu. Dla mnie jest to idealna pozycja na jesień. Z ogromną ochotą owinęła bym się w ciepły koc i z gorącym kubkiem w ręce jeszcze raz przeniosła na strony książki. Ta bardzo zmysłowa, romantyczna, przejmująca i sensualna opowieść rozgrzeje w jesienne wieczory i pozwoli odczuć naprawę wielką i piękną miłość.


ŹRÓDŁO: IMAGAZINE
   

2. "BEZMYŚLNA" - S.C STEPHENS


W "Bezmyślnej" zakochałam się właśnie jesienią zeszłego roku. Przeczytałam ją za jednym podejściem, jednego dnia. Całe 670 stron - mój prywatny rekord. Całość akcji opiera się na zdradzie, która przeradza się w piękną miłość. Kiera wraz ze swoim chłopakiem Dannym przeprowadza się do Seattle i tam poznaje Kellan'a, w domu którego mieszka cała trójka. Początkowo Kiera nie przepada za przystojnym rockmanem jednak powoli, krok po kroku w ich relacja wkrada się głębokie uczucie i pożądanie. Rewelacyjnie opisany jest proces samego poznawania się głównych bohaterów. Drobne gesty, początkowo niewinne ale na swój sposób piękne dodają ich relacji uroku i swoistej magii. Mam wrażenie, że każdy chciałby przeżyć piękną miłość, na którą składa się seria drobnych gestów, bardzo czułych choć opartych na zdradzie. Bardzo podobały mi się fragmenty flirtowania Kiery z Kellanem, które były momentami bardzo czułe i delikatne, a momentami parzyły z gorąca. Książka pochłania i uzależnia - to na pewno. Ja nie mogłam się oderwać, a wszystkie emocje przeżywałam wraz z główną bohaterką. Kolejna niesamowita pozycja rozgrzewająca na jesień, wciągająca i wypełniająca z zapartym tchem wieczory.




3. "TRYLOGIA CZASU" - KERSTIN GIER


To moja trzecia ulubiona pozycja zgoła odmienna od dwóch poprzednich. Jest to trylogia bardziej przygodowa i oparta na podróżach w czasie. Główna bohaterka Gwendolyn ma niespotykany dar, widzi bowiem duchy i potrafi z nimi rozmawiać. Jednak co najważniejsze Gwen posiada pewien tajemniczy gen przekazywany w jej dość specyficznej rodzinie z pokolenia na pokolenie. Dzięki niemu może ona podróżować do przeszłości. Z racji tego, że od dzieciństwa wszyscy uważali, że gen ten posiada jej siostra Charlott'a, Gwen nie była w żaden sposób przygotowana do tego co miało ją niebawem spotkać. Na szczęście w realizacji tajnej misji pomaga jej przystojny Gideon. Ich wspólnym zadaniem jest zdobycie krwi wszystkich podróżników w czasie, które mają pomóc w odnalezieniu kamienia filozoficznego dla dość tajemniczego hrabiego. W książce czeka na nas zarówno piękne uczucie jak i mrożąca krew w żyłach przygoda. Czy może być coś innego, lepszego na jesienne dni? Pozwólcie książce przenieść się na chwilę w czasie i poznać sekrety pewnego tajemniczego bractwa. Lekka i przyjemna pozycja pozwalająca odetchnąć i oderwać się od codzienności. Ostrzegam! Kiedy zaczniecie czytać nie będziecie chcieli skończyć.




Post powstał w ramach akcji #jesienzfeeria  

Link do wydarzenia  Jesień z Feerią Young

Fanpage  Feeria Young


__________________________________________
POZDRAWIAM KATARZYNA

1 komentarz:

  1. Bezmyślną również wspominam bardzo przyjemnie :) Trylogia czasu dopiero przede mną :)
    Thievingbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Staram się odpowiadać na komentarze bezpośrednio pod postami ;)
Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Będzie mi miło jeśli zaobserwujesz - daj znać a się odwdzięczę !