środa, października 14, 2015

CO W SIECI PISZCZY | #1

Witajcie,


Wzięłam się ostatnio za porządkowanie mojego komputera. Zaczęłam porządkować pocztę, pliki na komputerze, zdjęcia i co ważne zakładki. Tutaj panuje u mnie chyba największy bałagan. Kiedy coś mnie zaciekawi automatycznie zapisuje to w zakładkach i tak czeka, aż zostanie wykorzystane. Zazwyczaj jednak czeka tak do następnych komputerowych porządków. Po co zatem takie ciekawe strony mają się marnować? Postanowiłam zatem stworzyć taką serię linków godnych polecenia, która pokarze Wam właśnie wszystkie te miejsca. 

Jesteście zainteresowani tego typu postami?


__________________________________________
POZDRAWIAM KATARZYNA


Follow my blog with Bloglovin

4 komentarze:

  1. ja też mam spory nieporządek w zakładkach, ale nie mam kiedy się zmobilizować je uporządkować ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne są takie posty, zawsze można dowiedzieć się czegoś nowego i ciekawego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Inspiracji nigdy za wiele!!

    Fajnie tu u Ciebie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Staram się odpowiadać na komentarze bezpośrednio pod postami ;)
Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Będzie mi miło jeśli zaobserwujesz - daj znać a się odwdzięczę !