piątek, listopada 20, 2015

KOLORY JESIENI

jesienne liście

Witajcie,


Nie wiem jak u was ale w mojej części Mazur jesień się rozleniwiła. Jest szaro, mokro i ponuro. Zrobiło się tak nagle zimno, że nie miałam okazji nacieszyć się ciepłą i złotą Polską jesienią. Brakuje mi tych kolorowych liści, które zbierałam w dzieciństwie, które do dzisiaj mnie zachwycają. Podczas ostatniego spaceru z mężem udało mi się uchwycić choć troszkę jesiennych kolorów.

jesienne liście

jesienne liście

jesienne liście

jesienne liście

jesienne liście

jesienne liście

jesienne liście

__________________________________________
POZDRAWIAM KATARZYNA

21 komentarzy:

  1. Piękna, złota jesień! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się, uwielbiam jak jesienią jest kolorowo ;)

      Usuń
  2. Jesień dostarcza mnóstwa pięknych plenerów fotograficznych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka kolorowa jesień jest piękna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwielbiam ją właśnie w takiej kolorowej wersji ;)

      Usuń
  4. Piękne zdjęcia :) Ja nie lubię jesieni, ale fakt-najlepsze, co przynosi (poza dynią :D) to własnie te kolorowe liście :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne złote barwy :) Od razu robi się cieplej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłe jesienne złote kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Typowa złota jesień :) zdjęcia kapitalne :)
    http://madeleinye.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. tegoroczna jesień była piękna, to nic, że teraz jest szaro buro i ponuro, było pięknie, a przed nami coraz bliżej zima i jeszcze piękniejsze plenery...

    OdpowiedzUsuń
  9. u Ciebie też widzę kolorowa, złota jesień :)
    Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne liście u mnie były, ale w październiku. Teraz już niestety coraz bardziej goło na drzewach, a niedługo pewnie śnieg :(

    OdpowiedzUsuń

Staram się odpowiadać na komentarze bezpośrednio pod postami ;)
Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Będzie mi miło jeśli zaobserwujesz - daj znać a się odwdzięczę !