czwartek, listopada 12, 2015

W HISZPAŃSKIM MIESZKANIU

hiszpańskie wnętrze

Witajcie,


Uwielbiam przeglądać w Internecie różne ciekawe aranżacje wnętrz. Zawsze są takie piękne, estetyczne i pomysłowe.  Każdy szczegół jest dopracowany i tworzy rewelacyjny klimat. W większości z nich z chęcią bym zamieszkała i tak strasznie żałuję, że nie mam takiego "wyobrażenia" by samemu móc zaprojektować takie cuda. Ja jestem bardziej jak Cristina Yang z "Chirurgów", która po prostu weszła do sklepu i zamówiła całą aranżacją kuchni z salonem, tak jak stały na wystawce. I ja mam podobnie, chciałabym podobnie. Jak już widzę całość to wiem co mi się podoba ale sama mam często dylemat co dopasować do czego. Nie to żeby wogóle nie potrafiła ale muszę się nagłowić, namyśleć i naoglądać aranżacji zanim się na coś zdecyduje.

W trakcie przeglądania ciekawych inspiracji natrafiłam na przepiękne mieszkanie prosto z Hiszpanii. Jest jasne i pełne ciepła. Natomiast dzięki połączeniu, za pomocą wyspy (którą zawsze chciałam mieć) kuchni z pokojem dziennym pomieszczenie nabiera przestrzeni. Znajdziemy tam również mnóstwo poduszek, które osobiście uwielbiam w mieszkaniach i dekoracjach. Lubie takie pomieszczenia, w którym tylko pozornie wszystko położone jest przez przypadek i tworzy lekki nieład ale tak naprawdę tworzy spójną całość. Od tego wnętrza bije ciepło. Brąz, biel, czerwienie i ta cudowna ściana z cegły sprawiają, że z nieskrywaną przyjemnością mogłabym zamieszkać w tym pomieszczeniu.

hiszpańskie wnętrze
ŹRÓDŁO: PUFIK HOMES
         
hiszpańskie wnętrze
ŹRÓDŁO: PUFIK HOMES
         
hiszpańskie wnętrze
ŹRÓDŁO: PUFIK HOMES
         
hiszpańskie wnętrze
ŹRÓDŁO: PUFIK HOMES
        
hiszpańskie wnętrze
ŹRÓDŁO: PUFIK HOMES
       
hiszpańskie wnętrze
ŹRÓDŁO: PUFIK HOMES
        
hiszpańskie wnętrze
ŹRÓDŁO: PUFIK HOMES
       

Co powiecie na takie częstsze wizyty w pięknie urządzonych domach i mieszkaniach? Chcielibyście je widzieć częściej?


__________________________________________
POZDRAWIAM KATARZYNA

24 komentarze:

  1. Bardzo podobają mi się takie wnętrza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie to wygląda, ale mnie by denerwowały te wszystkie małe pierdułki, szczególnie przy sprzątaniu :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardziej podobają mi się minimalistyczne wnętrza w stylu skandynawskim, ale te też są piękne. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tego co się orientuję, to nadal chyba jest szał na skandynawskie wnętrza. To, co pokazałaś w tym poście - bardzo mi się podobało - przede wszystkim prostota i gra kolorów. Klimatyczne wnętrze!

    OdpowiedzUsuń
  5. marzenie są od tego żeby je spełniać :-) ...mógłbym pomóc :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko wygląda pięknie i apetycznie, tylko kto to będzie sprzątał :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale cuda <3

    __________________________
    perfect look
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam surową cegłę we wnętrzach więc to mieszkanie mnie zauroczyło.
    Również lubię przeglądać pięknie urządzone wnętrza więc jak najbardziej jestem za tym by pojawiały się tu częściej:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Marzę o tym, żeby kiedyś urządzić cały dom tak po swojemu :) Uwielbiam oglądać inspiracje.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne wnętrza i dla kogos kto się urządza wiele inspiracji! miłego dnia! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne wnętrza. Aktualnie mam w planach taką ceglaną ścianę w łazience :) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie inspiracje:) Pozdrawiam i obserwuje:) Kasia

    OdpowiedzUsuń
  13. Przyjemne klimaty, połączenie drewna (kanał pod sufitem i blat) i tej cegły w kuchni daje wrażenie ciepła. Trochę te metalowe szafki mi nie podchodzą ale to dlatego, że wolę drewniane meble. Życzę miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mieszkanie bardzo mi się podoba i też uwielbiam wyspy. :)
    Póki co lubię nasze małe mieszkanko, ale chętnie zamieniłabym je na mały domek. Ja raczej nie mam problemu z wyobrażeniem sobie tego, co chciałabym mieć w mieszkaniu. Mogę się pochwalić, że meble do salonu sama zaprojektowałam, a stolarzowi nawet udało się domyślić o co mi chodziło. :)
    Mamy małe dziecko i nieład jest na porządku dziennym...

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię takie wystroje wnętrz;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Od kiedy zamieszkaliśmy w nowym domu stawia na minimalizm, to dużo łatwiejsze do ogarnięcia i bardziej funkcjonalne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne wnętrze i te okna... uwielbiam naturalne światło. Ciekawe połączenie stali z cegłą i drewnem, aż chce się tam zamieszkać :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie urządzona część kuchenna, ta cegła, te stalowe meble-bosko:)

    OdpowiedzUsuń

Staram się odpowiadać na komentarze bezpośrednio pod postami ;)
Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Będzie mi miło jeśli zaobserwujesz - daj znać a się odwdzięczę !