sobota, czerwca 24, 2017

PRZEPIS NA MŁODĄ KAPUSTĘ Z KOPERKIEM

Witajcie,


Dzisiaj przybywam do Was z przepisem na przepyszną młodą kapustę z moim ulubionym dodatkiem do niej czyli koperkiem. Młoda kapusta jest niesamowicie smacznym i bardzo wdzięcznym produktem ponieważ można ją łączyć z wieloma składnikami. Ja najbardziej lubię ją w połączeniu z koperkiem. W takiej wersji wydaje mi się również lżejsza i delikatniejsza. Lubicie młodą kapustę?



SKŁADNIKI


1 główka młodej kapusty
pęczek koperku
2 cebule
kilka listków laurowych
ziela angielskie
1 - 2 łyżeczki soli
2 łyżki oliwy
2 szklanki wody



PRZYGOTOWANIE


Młoda kapustę w pierwszej kolejności myjemy, a potem szatkujemy. Cebulę natomiast obieramy i kroimy w kostkę. Poszatkowaną kapustę i cebulę wraz z przyprawami przez chwilę podsmażamy na oliwie i dolewamy do niej wodę. Całość duszę pod przykryciem ok. 30 minut do momentu, kiedy kapusta zmięknie. Na sam koniec dodaję poszatkowany koparek.

Smacznego!





__________________________________________________
POZDRAWIAM KATARZYNA

5 komentarzy:

  1. uwielbiam taką kapustkę, moja mama robi, teraz ciągle opycham się sezonowymi warzywami i owocami

    OdpowiedzUsuń
  2. Taką kapustkę bardzo chętnie bym zjadła :) Pycha :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie nigdy się takiej nie jadło, ale chęcią bym spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń

Staram się odpowiadać na komentarze bezpośrednio pod postami ;)
Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Będzie mi miło jeśli zaobserwujesz - daj znać a się odwdzięczę !