piątek, września 15, 2017

PREMIERY KINOWE | WRZESIEŃ

Witajcie,


Mocne przeziębienie, które mnie ostatnio dopadło na dobry tydzień wyłączyło mnie z życia. Najgorsze jest to, że w ciąży na niewiele sposobów można się leczyć. Głównie sposoby naturalne cytryna, sok malinowy, czosnek itd., które niestety sprawiają, że z choroby wychodzi się znacznie dłużej. Z pracy lekarskie zwolnienie i przykazane leżeć, leżeć i jeszcze raz leżeć. Przyznam szczerze, że tak jak bardzo chciałam trochę wolnego tak to leżenie już mnie męczy. Nie miałam siły zupełnie na nic,a teraz kiedy jestem w dwupaku wolałam nie ryzykować. Dlatego też ten post dzisiaj z małym opóźnieniem ale myślę, że zrozumiecie...

Tradycyjnie kliknięcie w plakat przyniesie Was na stronę filmwebu z opisem danego filmu.

               Premiera 1 września               




               Premiera 8 września               





               Premiera 15 września               




               Premiera 22 września               





               Premiera 29 września               






__________________________________________________

POZDRAWIAM KATARZYNA






4 komentarze:

  1. Zakręcona na włosy16 września 2017 15:39

    Z całą pewnością w najbliższym czasie wybiorę się do kina, ale jeszcze do końca nie jestem przekonana, co obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale dużo fajnych propozycji. I znowu żałuję że nie jestem w Polsce bo do kina bym się chętnie wybrała.
    Natomiast z niecierpliwością będę czekać aż część z tych propozycji będzie dostępna w internecie, np na Netflix :)

    OdpowiedzUsuń
  3. naczytane.blogspot.com17 września 2017 17:59

    "Linia życia" musi być przede mnie obejrzana :) koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obejrzałam "TO" i wyszłam zdegustowana. Film tak nudny, że tylko kawa uchroniła mnie od drzemki. Mając w pamięci wcześniejszą ekranizację, spodziewałam się czegoś z efektem WOW.
    Na "Kingsmena" wybieram się w ten weekend. Pierwsza część mi się podobała, zobaczę czy tę część utrzymali w tym samym klimacie:)

    OdpowiedzUsuń

Staram się odpowiadać na komentarze bezpośrednio pod postami ;)
Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Będzie mi miło jeśli zaobserwujesz - daj znać a się odwdzięczę !