czwartek, stycznia 23, 2014

DZIEŃ BABCI I DZIADKA

 


Witajcie,


Ostatnimi czasy było całkiem zabawnie. Z racji tego, że tu na moim końcu świata wielkie mrozy tym samym i przeróżne maszyny odmawiają posłuszeństwa. W sumie nie ma, co się im dziwić, kiedy wyjście z psem na podwórko grozi zamarznięciem. Tym samym i służbowe auto mego męża się zbuntowało i nie chciało zapalić. Trzeba było je, zatem wepchnąć do ciepłego do garażu żeby zwiększyć prawdopodobieństwo, że następnego dnia ruszy. Powiem szczerze, że gdyby niezawodna pomoc Klaudii jak sama mówi "silnego chłopaka" to nie dalibyśmy rady w tych zaspach śniegu zaparkować go do garażu. Ubaw był wielki. Wczoraj natomiast zbuntowało się auto Pani Eli i czekała nas powtórka popychania auta w śniegu. Także panujące mrozy zdecydowanie nie ułatwiają życia.

Ważniejszą kwestią są jednak ostatnie dwa święta, czyli dzień Babci i dzień Dziadka.



Mi pozostała już jedna babcia Zosia. Co ważne miałam dwie babcie i obie miały na imię Zosia, co tez ułatwiło rodzicom wybór mojego drugiego imienia i tak powstała Katarzyna Zofia. Babcie i dziadków kocham przeogromnie. Mam mnóstwo pozytywnych wspomnień i nie starczyłoby miejsca by Wam o nich wszystkich opowiedzieć. Mam nadzieję, że i ja kiedyś będę taką cudowną babcią jak oni.



Nie mogłam być przy niej w tym dniu, ale za pośrednictwem siostry dostała ode mnie ulubione cappuccino i oczywiście długie życzenia telefoniczne. Pewnie moja babcia nigdy nie zobaczy tego wpisu, ale chciałabym jej życzyć przede wszystkim zdrowia. Aby była zawsze uśmiechnięta, żyła jak najdłużej, zawsze była taką cudowną osobą i aby zawsze widziała, że niesamowicie mocno ją kocham. Chciałabym Wam pokazać moją ukochaną babcię. Uważam, że zdjęcia, które jej zrobiłam są piękne i w 100% oddają to jak cudowną i zabawną oraz niesamowicie ciepłą osobą jest. Dziadków zdjęć niestety nie posiadam, ponieważ zmarli nim zdążyłam na własność posiąść aparat i się z nim oswoić.









Jeszcze raz zapraszam na moją książkową wyprzedaż.


__________________________________________
POZDRAWIAM KATARZYNA

21 komentarzy:

  1. Imię Zofia jest piękne. :) i bardzo kobiece. Ja niestety już ani babci ani dziadka nie mam.. .:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę babci!!!!! Ja mam jedną , ale nie chcę o niej mowić/pisać.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie już tylko pozostał dziadek..

    OdpowiedzUsuń
  4. to 6 zdjęcie od góry chyba najbardziej pokazuje cudowną osobowość Twojej babci! :)) życzliwa i uśmiechnięta! :)) "no zjedzcie jeszcze, zjedzcie:D" pozdrowienia dla niej :*

    - Pleśniaczek:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety ja już nie mam już żadnej babci ani dziadków.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam 2 babcie, ale dziadziusia niestety już jednego..
    kochany piesek!

    Jeśli jeszcze nie bierzesz udziału,zapraszam do mnie na rozdanie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku, jakie to słodkie :)
    Też bardzo kocham swoich dziadków <3
    Może wspólna obserwacja ? Daj znać jak się zgodzisz :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też mam tylko jedną babcię. Drugiej nie pamiętam ja, ani żadne z mojego rodzeństwa.
    Wszystkiego najlepszego dla twojej babci! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam 2 babcie ;)
    Fajny blog ;)
    Zapraszamy do nas ;D
    http://labbrarosse03.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny blog. Pozdrawiam :)

    http://positive-attitudee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem zachwycona tymi zdjęciami. Twoja babcia była i jest piękną kobietą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. niestety ja już babć nie mam :(

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne zdjęcia, widać, że Twoja babcia jest bardzo ciepłą osobą :) Mi pozostału jeszcze dwie babcie i jeden dziadek pozdrawiam http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Staram się odpowiadać na komentarze bezpośrednio pod postami ;)
Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Będzie mi miło jeśli zaobserwujesz - daj znać a się odwdzięczę !