niedziela, stycznia 19, 2014

KSIĄŻKI NA SPRZEDAŻ

wyprzedaż książek


Witajcie,


Jakiś czas temu wspominałam, że mam książki na sprzedaż. Jest ich naprawdę sporo bo ponad 700 (a było jeszcze więcej - tyle zostało)! Poprzednim właścicielem był dziadek mojego męża. Musicie przyznać, że uzbierał całkiem pokaźną biblioteczkę. Nie są to oczywiście jakieś nowe rocznikowi egzemplarze. Cena też nie będzie oszałamiająco wysoka bo po prostu jest ich za dużo i musimy się większości pozbyć. Tematyka jest przeróżna, więc każdy myślę znajdzie coś dla siebie. Przejrzyjcie stworzoną przez nas listę bo naprawdę warto! Możecie tu znaleźć prawdziwe perełki i być może książki o których bardzo potrzebujecie. Zapraszam.


LISTA KSIĄŻEK dostępna jest tutaj -----> WYPRZEDAŻ


  • Przy autorach, przy których widnieje informacja "kol (nr) - razem" chcielibyśmy ten "zestaw" sprzedać w całości. 
  • Ceny (symboliczne) ustalimy indywidualnie w zależności od książki (2-5 zł) + koszt przesyłki 

Gdyby ktoś był zainteresowany proszę o kontakt w komentarzach lub mailowo

mojaosobistosc@wp.pl

__________________________________________
POZDRAWIAM KATARZYNA



22 komentarze:

  1. Nie wiem czy masz facebooka ale jeśli tak to polecam grupę https://www.facebook.com/groups/155770677873461/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. pokaźna biblioteczka :) muszę się zorientować bo to dosć stare książki, w wiekszości nawet o nich nie słyszałam ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt faktem niektóre nawet bardzo stare ale może uda się odnaleźć jakieś perełeczki :)

      Usuń
  3. Ja nie jestem zainteresowana, bo nie przepadam za książkami. ;)
    ♥ blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow bardzo dużo tych książek *.* no faktycznie uzbierał taką biblioteczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, 700 książek na sprzedaż to sporo!
    ☯ blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Pokaźny zbiór :)
    Zerknęłam szybciutko, ale na ten moment nie znalazłam niczego dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Duży ten księgozbiór ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też byłam zaskoczona jak zobaczyłam tą ilość książek. Jeszcze bardziej zaskoczył mnie fakt, że dziadek męża wszystkie
      te książki przeczytał!

      Usuń
  8. za duży wybór! ale coś poszperam ;)
    Pozdrawiam Megi

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, bardzo duży wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pomysł:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/01/happy.html

    OdpowiedzUsuń
  11. łał dużo masz tych książek do sprzedania :)
    Dziękuję za komentarz:);*

    amazing-life-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Staram się odpowiadać na komentarze bezpośrednio pod postami ;)
Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Będzie mi miło jeśli zaobserwujesz - daj znać a się odwdzięczę !