wtorek, marca 25, 2014

PIERWSZA TEGOROCZNA ROWEROWA WYCIECZKA #1

ROWEROWA WYCIECZKA

Witajcie,


Niedawno wspomniałam Wam na Facebooku o rowerowej przejażdżce. Przejechaliśmy łącznie 25 km. Jak na pierwszy raz, uwierzcie mi to sporo! Również pogoda nie należała do najlepszych. Po kilku kilometrach zaczęło się robić pochmurno i zaczęło mrzeć, a w końcu padać. Mimo wszystko daliśmy radę. Poznałam także kilka ciekawych miejsc, zaliczyłam sporo górek i zrobiłam oczywiście (jak to ja) mnóstwo zdjęć. Spokojnie! Nie zasypię Was od razu wszystkimi, także się nie martwcie. Przeraża mnie to, że im cieplej i ładniej robi się na dworze ja odnotowuje na dysku coraz więcej zrobionych przeze mnie zdjęć. Na początek pierwsza część wątku poszukiwania wiosny. Na następny raz zaproszę Was natomiast na spotkanie z pewnym  stadem.


ROWEROWA WYCIECZKA

ROWEROWA WYCIECZKA

ROWEROWA WYCIECZKA

ROWEROWA WYCIECZKA

ROWEROWA WYCIECZKA

ROWEROWA WYCIECZKA

ROWEROWA WYCIECZKA

ROWEROWA WYCIECZKA

ROWEROWA WYCIECZKA

ROWEROWA WYCIECZKA

Może zainteresują Was, któreś książki?


__________________________________________
POZDRAWIAM KATARZYNA

79 komentarzy:

  1. pieknie piszesz, a zdjecia mnie wprost oczarowaly! Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ajajaj! Przepiękne zdjęcia :)
    Kocham wiosnę ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja również ją kocham! Wiosna to moja ulubiona pora roku!

      Usuń
  3. Mój rower jeszcze stoi w garażu ale chyba muszę sobie w końcu sprawić nowy. Zdjęcia są przepiękne. Ja na raz spotkałam się z malutkimi listkami :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w ten wekeend specjalnie wyciągnęłam ja z garażu i doprowadziłam do normalnego stanu :) Dziękuję, cieszę się, że Wam się podobają :)

      Usuń
  4. muszę wybrać się wkoncu na wycieczkę rowerową,ale pogoda nie dopisuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie z tą pogodą jest problem, teraz ciągle pada i jest szaro i ponuro. Chociaż my tez mieliśmy jak się później okazało nie za ciekawą pogodę :)

      Usuń
  5. piekne zdjecia:) wiosna <3
    http://zielonoma.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie piekne zdjecia! :-) Uwielbiam takie posty :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję i bardzo się cieszę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przebiśniegi są sweet ;) chyba nigdy nie patrzyłam na nie z takiej perspektywy jak np. na 3 zdjęciu od końca ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekne zdjecia :) Ja jeszcze w tym roku nie zasiadlam na rower ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i jak tylko zrobi się ładniej zachęcam do rowerowej wyprawy :)

      Usuń
  10. Oj piękne zdjęcia,wiosna już w pełni :))

    Pozdrawiam cieplutko :))

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, u mnie właśnie dzisiaj zawitało słonko i powietrze tak pięknie pachniało wiosną.. :)

      Usuń
  11. Piękne i pozytywne zdjęcia! Ja dziś nieźle wymarzłam i nawet śnieg chwilę padał, szkoda że pogoda jest tak zmienna :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, pogoda ma się podobno juz dazyc do tej ciepłej wiosennej także jest nadzieja.. :)

      Usuń
  12. Piękną wiosnę znalazłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uświadomiłaś mi, jak dawno nie jeździłam na rowerze :O
    Cudowne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem osoba, która zdecydowanie promuje i poleca jazdę na rowerze!

      Usuń
  14. ale piękne, soczyste kolory kwiatów.. aż się rozmarzyłam :) wszędzie mogłoby być już tak zielono!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Uwielbiam kwiaty i uwielbiam je fotografować! Dziękuję :)

      Usuń
  15. Piękne zdjęcia, tak realne jakby stała nad brzegiem rzeki ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. dziękuję za odwiedziny
    bardzo fajny blog
    pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
  17. fajnie, żę wiosna juz nadchodzi, piekne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się bo wiosna to moja ulubiona pora roku :)

      Usuń
  18. Odpowiedzi
    1. Dokładnie, a dzisiaj jest u mnie tak pięknie ze juz wogole :)

      Usuń
  19. Ah, przepiękne zdjęcia!:))

    OdpowiedzUsuń
  20. widać, że wiosna dopiero się budzi troche zaspana ale piekna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, a ja wiosnę uwielbiam najbardziej ze wszystkich pór roku :)

      Usuń
  21. przebiśniegi piękne <3 niestety ja jeszcze nie zauważyłam ich

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, wypatruj, wypatruj :) :) niedługo będą albo gdzieś się skutecznie schowały :

      Usuń
  22. Piękne zdjęcia, aż muszę odkurzyć swój rower i zacząć podziwiać takie widoki:)

    OdpowiedzUsuń
  23. tez bym pojechała gdzieś na rowerze ale za niedługo zostanę mamą więc jak na razie nie dam rady:)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj szkoda ale gratuluję bo to największe szczęście :)

      Usuń
  24. Ach jakie piękne wiosenne zdjęcia, też niedawno będąc na spacerze widziałam śliczne przebiśniegi :).

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne zdjęcia:) I uwierz mi dałabym wiele,żeby mieć rower tu we Włoszech:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Włochy! Boże jak ja Ci zazdroszczę! To moje marzenie! Kocham Włochy!

      Usuń
  26. Super piszesz ;] niezły dystans zrobiłaś :) ja raz rowerkiem przejechałam 45 km :D i to w upał hihihi
    świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  27. uwielbiam jeździć na rowerze ; ) swojego nie wyciągnęłam, czekam na ładną ustabilizowaną pogodę ; )

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie ma jak wiosna, wspaniałe fotografie.

    OdpowiedzUsuń
  29. 25 km to dużo ;d mega szacun :)

    http://ayumigirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to było rzeczywiście dużo jak na pierwszy raz :)

      Usuń
  30. uwielbiam budzącą się do życia przyrodę :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jakie śliczne zdjęcia!
    Przyślij mi proszę trochę wiosny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jej, przepiękne zdjęcia! Nareszcie wiosna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ja też się cieszę, że jest już wiosna! Uwielbiam ją!

      Usuń
  33. Szkoda, że przez moje problemy z kolanami, rowerowe wycieczki często wiążą się z ogromnym bólem, bo na pewno często bym na takie wyprawy wyciągała mojego chłopaka :)

    OdpowiedzUsuń
  34. widzę, że oznaki wiosny znalazłaś;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wiosna jest z nami oficjalnie! ;) Pięknie to widać na Twoich zdjęciach

    OdpowiedzUsuń
  36. Jaki cudny wawrzynek wilczełyko!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Nikt z nas nie wiedział co to za kwiat, dziękuję za rozwiązanie naszej zagadki :)

      Usuń
  37. piękna wiosna, super zdjęcia :)) kiedyś podczas wycieczki zastała nas burza, byliśmy jakieś 20 km od domu, miedzy polami :) to było straszne przeżycie i od tamtej pory odeszła mi ochota na dalekie wyprawy :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Aż chcę krzyczeć - Wiosno, Wiosno, ach to Ty!! :D :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Widać że wiosna pełną parą ruszyła do nas :) ładne zdjęcia przebiśniegów :)

    OdpowiedzUsuń

Staram się odpowiadać na komentarze bezpośrednio pod postami ;)
Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Będzie mi miło jeśli zaobserwujesz - daj znać a się odwdzięczę !