wtorek, stycznia 05, 2016

TOP 15 POSTÓW W 2015 ROKU

Witajcie,


Początek roku to czas jednocześnie podsumowań, jak i czas formułowania planów na nowy rok. Cieszę się, że przez ostatni rok udało mi się regularnie blogować i posty pojawiały się w znacznej większości na czas. Nie opuściłam bloga co kiedyś często mi się zdarzało. Mam nadzieję, że w tej kwestii nic się nie zmieni i będę się nadal rozwijać i udoskonalać. Postanowiłam zatem stworzyć takie małe podsumowanie zeszło rocznych postów. Byłam ciekawa, co najchętniej czytaliście. Jeśli i Wy jesteście ciekawi to zapraszam na małe podsumowanie.

  1. Premiery kinowe październik 2015
  2. Premiery kinowe sierpień 2015
  3. Premiery kinowe wrzesień 2015
  4. Premiery kinowe lipiec 2015
  5. Świąteczne choinki
  6. Klimatyczne i nastrojowe siedzisko pod oknem
  7. Jak zrobić cekinowe ozdoby?
  8. Czy wspomniałam, że Cię kocham?
  9. Premiery kinowe maj 2015
  10. Premiery kinowe czerwiec 2015
  11. Przepis na ciasto Nesquik
  12. Przepis na sałatkę z brokułami i kurczakiem
  13. Premiery kinowe styczeń 2015
  14. Premiery kinowe luty 2015
  15. Premiery kinowe marzec 2015

_____________________________________________
POZDRAWIAM KATARZYNA

8 komentarzy:

  1. Czyli kino górą:). A ja najchętniej oglądam klimatyczne foty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mi miło bo je najbardziej lubię prezentować w postach ;)

      Usuń
  2. Lecę przeczytać kilka wpisów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czuję, że się u Ciebie zadomowię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też jestem kinomaniakiem, potrafię być 4 razy w miesiącu w kinie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wow zazdroszczę, chętnie sama bym tyle razy bywwała w kinie ;)

      Usuń

Staram się odpowiadać na komentarze bezpośrednio pod postami ;)
Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Będzie mi miło jeśli zaobserwujesz - daj znać a się odwdzięczę !