środa, października 12, 2016

"CHŁOPAK Z SĄSIEDZTWA" | PREMIERA

Witajcie,


Dzisiaj premierę ma super książka "Chłopak z sąsiedztwa" czyli kolejna książka "Chłopaku na zastępstwo" autorstwa Kasie West, którą miałam przyjemność czytać. Już wcześniej recenzowałam ją  tutaj dla Was w odsłonie przedpremierowej ale nie mogłam sobie odmówić pokazania Wam na zdjęciach tej pięknej i naprawdę fotogenicznej okładki. Zachwycają mnie po prostu te zdjęcia. Wiem, że "nie ocenia się książki po okładce" ale jeśli i Was zachwyciły jej zdjęcia koniecznie zajrzyjcie do posta z recenzją, w którym znajdziecie link do empiku, gdzie możecie ją kupić.








_____________________________________________
POZDRAWIAM KATARZYNA

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Staram się odpowiadać na komentarze bezpośrednio pod postami ;)
Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Będzie mi miło jeśli zaobserwujesz - daj znać a się odwdzięczę !