poniedziałek, lipca 16, 2012

DRUGI PIERWSZY DZIEŃ

tanie ubrania

 Witajcie,


Dzisiaj mój drugi pierwszy dzień w pracy :) Tak, tak drugi pierwszy bo pracowałam tam już w zeszłym roku. Babeczki fantastyczne, atmosfera miła więc jak mogłam znowu na wakacje tam nie wrócić. Mimo wszystko trochę się jednak denerwuje, jak to ja. No bo jakby nie patrzeć mimo wszystko to pierwszy dzień. No cóż zrobić pieniążki tak czy siak trzeba zarobić. Z okazji pracy zatem kupiłam sobie czaderskie buciki z otworkami. 8h pracy w butach więc szukałam takich, które zapewnią swobodny przepływ powietrza ;p Jestem z nich dumna bo są fajne, lekkie, lekko się w nich chodzi i są co ważne tanie - kosztowały całe 13 zł. Na lato zatem idealne. Trzymajcie kciuki :)

tanie ubrania

tanie ubrania

__________________________________________
POZDRAWIAM KATARZYNA SKOK


2 komentarze:

Staram się odpowiadać na komentarze bezpośrednio pod postami ;)
Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Będzie mi miło jeśli zaobserwujesz - daj znać a się odwdzięczę !