środa, września 30, 2015

ŻYCZENIA URODZINOWE DLA SIOSTRY

życzenia urodzinowe dla siostry

Witajcie,


Moja siostra ma dzisiaj urodziny, dlatego tez ten post będzie bardziej osobisty. Teraz dzieli nas kilkaset kilometrów co uniemożliwia mi złożenie życzeń osobiście. Także praca, moja i Jej nie pozwala mi tego zrobić telefonicznie, a jedynie smsem. Pomyślałam zatem, że ucieszy się, kiedy zobaczy taki post z urodzinowymi życzeniami skierowany tylko do niej. Zatem...

Kochana Siostro!


Z okazji Twoich urodzin życzę Ci wszystkiego co najlepsze.
Spełnienia marzeń, aby spełniły się wszystkie, także te najskrytsze
Jak najwięcej szczęścia, aby nigdy nie zabrakło Ci go w życiu.
Zdrowia, bo ono jest najważniejsze. 
Pieniędzy, aby Ci ich nigdy nie brakowało i byś mogła sobie kupić wszystko co sobie tylko wymyślisz. 
Uśmiechu, aby nigdy nie znikał z Twojej twarzy. 
Łez szczęścia, aby tylko one spływały po Twoich policzkach. Miłości głębokiej, prawdziwej i pięknej. 
Bądź zawsze uśmiechnięta, prawdziwa i wrażliwa jaka teraz jesteś.

Kocham Cię Siostrzyczko!


__________________________________________
POZDRAWIAM KATARZYNA

9 komentarzy:

Staram się odpowiadać na komentarze bezpośrednio pod postami ;)
Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Będzie mi miło jeśli zaobserwujesz - daj znać a się odwdzięczę !