poniedziałek, lipca 02, 2012

WITAM SERDECZNIE


dekoracje

Witam,


Nie będę już liczyć, który to blog z kolei bo jak mówią człowiek uczy się na błędach. Blogów było wiele, wpisów jeszcze więcej ale może po prostu muszę dojrzeć i któryś w końcu stanie się tym ostatecznym..


Zastanawiałam się czego ten blog miałby dotyczyć i w sumie zastanawiam się nad tym do tej pory. Nie mam konkretnej pasji ale dużo zainteresowań w zasadzie interesuje mnie coraz więcej rzeczy. Fotografia, Kuchnia, Kosmetyki, Makijaż... myślę, że to będzie się często przewijać w moich wpisach. W mojej głowie panuje często chaos także nie przestraszcie się jeśli i tutaj zagości.



Jako przyszła Pani S. (już w niedalekiej przyszłości) chciałabym zarazić Was trochę moim spojrzeniem na świat.. 

__________________________________________
POZDRAWIAM KATARZYNA 

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Staram się odpowiadać na komentarze bezpośrednio pod postami ;)
Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Będzie mi miło jeśli zaobserwujesz - daj znać a się odwdzięczę !