piątek, sierpnia 03, 2012

OLIMPIADA

zwycięstwa na olimpiadzie


Witajcie,


Wróciłam niedawno z pracy i pierwsze co usłyszałam mamy złoto a chwilę później, że mamy kolejne! To był piękny cudowny piątek dla Polski - 3 medale ;o Pięknie, pięknie oby tak dalej! ;)

Wioślarstwo - brązowy medal - Magdalena Fularczyk i Julia Michalska


zwycięstwa na olimpiadzie


Podnoszenie ciężarów - złoty medal - Adrian Zieliński


zwycięstwa na olimpiadzie


Pchnięcie kulą - złoty medal - Tomasz Majewski


zwycięstwa na olimpiadzie


Chciałam się z Wami podzielić tą radosną nowiną! A teraz zmykam spać bo jestem zmęczona po pracy i śpiąca. Dobranoc ;**

Źródła zdjęć: (1) (2) (3)

__________________________________________
POZDRAWIAM KATARZYNA 

6 komentarzy:

Staram się odpowiadać na komentarze bezpośrednio pod postami ;)
Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Będzie mi miło jeśli zaobserwujesz - daj znać a się odwdzięczę !