środa, listopada 06, 2013

CZAS POWROTÓW

blog

Witajcie,


Nie da się nie zauważyć, że dawno mnie tu nie było. Zdecydowanie zaniedbałam bloga i to w znacznym stopniu. Tak naprawdę cały czas do Was zaglądałam i z zazdrością patrzyłam ile serca wkładacie w prowadzenie Waszych blogów. Zebrałam się w sobie i postanowiła wrócić do prowadzenia bloga. W moim przypadku problem jest jednak taki, że za bardzo się na początku nakręcam a potem się wypalam i brak mi sił oraz motywacji. Miałam założyć nowego bloga ale pomyślałam, że lepiej będzie skończyć i rozwinąć to co już zaczęłam. Chciałabym zatem powrócić do pisania. Mam nadzieje, że się tak nie stanie chociaż podejrzewam, ze zdarzy mi się jakaś przerwa. Chciałabym jednak aby ten blog był taką moją internetową przystanią, do której mogłabym wrócić gdy znowu za tym zatęsknię. W moim życiu zaszło wiele znaczących zmian więc mam nadzieje, że teraz będzie mi łatwiej wygospodarować więcej czasu na pisanie. Zatem wracam i mam nadzieje, że czasami do mnie zajrzycie, poczytacie i spodoba Wam się to co napisze.

Witajcie zatem z powrotem :)

__________________________________________
POZDRAWIAM KATARZYNA

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Staram się odpowiadać na komentarze bezpośrednio pod postami ;)
Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Będzie mi miło jeśli zaobserwujesz - daj znać a się odwdzięczę !