piątek, grudnia 13, 2013

WYGRANA I OBIECANE TŁUMACZENIE

rozdanie

Witajcie! 


Po pierwsze: moja radość nie zna granic! Udało się! Wygrałam rozdanie! Bardzo się cieszą ponieważ nigdy nic nie wygrałam. Udało mi się wygrać śliczną biżuterią w rozdaniu Katrin. Jednak piątek 13stego okazał się być dla mnie wyjątkowo szczęśliwym. Możecie mi oficjalnie pogratulować! :)

Jeśli natomiast chodzi o moje usprawiedliwienie. Nie było mnie ostatnio sporo na blogu i zaniedbałam trochę aktualności na waszych blogach. Wynikało to z faktu, że ostatnio w moim życiu zaszły poważne zmiany. Przeprowadziłam się z wielkiej Łodzi do małych Galwieć. Tym samym tydzień zajęło mi spakowanie 25ciu lat mojego życia, ponowne przepakowywanie ponieważ pogoda się zbuntowała i nie dalibyśmy rady na tak śliskiej drodze pojechać przyczepką oraz wreszcie trzecie przepakowywanie ponieważ (niestety) musiałam skorzystać z pomocnych usług firmy kurierskiej. Musiałam też pozamykać kilka spraw w Łodzi i pożegnać się z (dość sporą) rodziną. Na tym się jednak nie skończyło. Na miejscu czekały na mnie kolejne sprawy do załatwienia. Dowód osobisty, zmiana prawa jazdy, meldunek itd. itd. Większość mam już z głowy więc teraz powinnam już bywać regularnie.

__________________________________________
POZDRAWIAM KATARZYNA

3 komentarze:

Staram się odpowiadać na komentarze bezpośrednio pod postami ;)
Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Będzie mi miło jeśli zaobserwujesz - daj znać a się odwdzięczę !