piątek, czerwca 13, 2014

ROSYJSKIE SŁODKOŚCI

rosyjskie słodkości

Witajcie,


Ostatnio teściowa przyniosła z pracy rosyjskie słodkości. Z racji tego, że mieszkamy blisko rosyjskiej granicy łatwiej jest je dostać. Osobiści rzadko jadam tego typu rzeczy z innych krajów. Tym razem miałam okazje spróbować rosyjskie ptasie mleczko. Ptasie mleczko samo w sobie jest pyszne i w ogóle "mniam" ale to była jeszcze lepsze. Było przepyszne! Znacznie bardziej mi smakowało o ile to w ogóle jest możliwe, bo jak wydaje mi się większość uwielbiam ptasie mleczko. Zdarza Wam się jadać coś z innych krajów?

rosyjskie słodkości

rosyjskie słodkości

__________________________________________
POZDRAWIAM KATARZYNA

14 komentarzy:

  1. zdarza mi się jeść norweskie i niemieckie słodycze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam rosyjskie cukierki i batoniki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kusisz tymi słodkościami, jak widać nie tylko kosmetyki rosyjskie zaczynają podbijać polski rynek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszyscy piszą o rosyjskich kosmetykach a u Ciebie coś innego - rosyjskie słodkości :) U mnie najczęściej niemieckie słodycze się pojawiają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem ciekawa jak smakuje rosyjskie ptasie mleczko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z chęcią bym skosztowała. Ja jakiś czas temu jadłam cukierki z Ukrainy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jadłam rosyjskich słodkości ale narobiłaś mi meeeega ochoty :D

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam ptasie mleczko, mniam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze z wakacji staram się przywieźć tyle smakołyków, by jakoś starczyły do kolejnego lata :) oszczędnie nimi gospodaruję hehhe ostatnio jeżdżę do Czarnogóry, zatem mam stamtąd jeszcze jakieś resztki, we wrześniu będą nowe zapasy :)

    OdpowiedzUsuń

Staram się odpowiadać na komentarze bezpośrednio pod postami ;)
Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Będzie mi miło jeśli zaobserwujesz - daj znać a się odwdzięczę !