piątek, sierpnia 08, 2014

CZESKA GRUPA KASKADERSKA "STREETS OWNERS"

Witajcie,


Ten post miał się pojawić w środę ale youtube całkowicie odmówił mi posłuszeństwa. Wy też mieliście z nim problemy? W ogóle nie mogłam wgrać przygotowanego dla Was filmiku, a dzisiaj jakby nic chwilka i filmik załadowany. Na szczęście udało się i mogę zdać Wam relacje z fantastycznego pokazu kaskaderskiego, na którym byliśmy wraz z mężem w zeszłą niedzielę. Jesteście ciekawi jak to wszystko wyglądało? Zapraszam do obejrzenia zdjęć i filmowej relacji.


Czeska grupa kaskaderska była rewelacyjna. Poruszali się często bardzo szybko więc trudno było ich sfotografować. Czasami miałam wrażenie, że łatwiej jest ich filmować niż fotografować. Udało mi się uwiecznić kilka ciekawych ujęć i spleść je w jeden filmik. Uczę się dopiero filmowania i edycji filmów, więc wybaczcie wszelakie niedociągnięcia. Poniżej wspomniany mój filmik oraz bardziej profesjonalny z lokalnego portalu oraz kilka zrobionych przeze mnie moich ulubionych zdjęć.

Moje ulubione zdjęcia:



Filmik z lokalnego portalu Gołdap.info:



Mój filmik:



__________________________________________
POZDRAWIAM KATARZYNA

3 komentarze:

  1. Wow, świetnie to wygląda na filmikach, a na żywo na pewno było jeszcze lepiej ;3
    Pozdrawiam ~ kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. nie widziałam nigdy takich pokazów na żywo, a bardzo chciałabym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna sprawa,ile adrenaliny! na żywca nigdy nie uczestniczyłam w takim wydarzeniu;)

    OdpowiedzUsuń

Staram się odpowiadać na komentarze bezpośrednio pod postami ;)
Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Będzie mi miło jeśli zaobserwujesz - daj znać a się odwdzięczę !