piątek, kwietnia 03, 2015

W ODCIENIACH FIOLETU

motyl na łąceWitajcie,

Pomyślałam sobie, aby przy piątku postawić na taki bardziej luźny post. Czasami przydaje się chwila oddechu. Pokazywałam Wam ostatnio bardzo fajną stronę z darmowymi zdjęciami bardzo wysokiej jakości, które można wstawiać m.in. na bloga. Z racji tego, że bardzo lubię fioletowy kolor dzisiaj mam dla Was post iście fioletowy z ciekawymi fioletowymi  inspiracjami właśnie z tej strony.

łąka

liście

fioletowe kwiaty

fioletowe kwiaty

fiolet

fioletowa łąka

fioletowe kwiaty

fioletowa plaża

kamienie

fioletowe kwiaty

fioletowa łąka

fioletowe jezioro

fioletowa łąka

fioletowa kałuża

fioletowe ciastka

fioletowe jezioro

fioletowa łąka

parasolka

fioletowa łąka

fioletowy krajobraz

fioletowa łąka

fioletowy krajobraz

fioletowe niebo

fioletowe niebo

fioletowe kwiaty

fioletowe kamienie



__________________________________________
POZDRAWIAM KATARZYNA 

9 komentarzy:

  1. Fiolet to także jeden z 3 moich ukochanych kolorów :) Dzięki Tobie wiem gdzie szukać tapet na kompa i tablet :) Dziękuję :) I życzę radosnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fiolet to mój ulubiony kolorek, więc jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. niesamowite są te zdjęcia.. bardzo lubię fiolet, jakoś mnie uspokaja zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama uwielbiam fiolet. Jest po prostu idealny <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Trafiłaś w me gusta w 100%, fiolet to mój ulubiony kolor <3 Wrzosy po prostu idealne, czuję wiosnę, dzięki! :)))

    OdpowiedzUsuń

Staram się odpowiadać na komentarze bezpośrednio pod postami ;)
Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Będzie mi miło jeśli zaobserwujesz - daj znać a się odwdzięczę !