czwartek, lipca 23, 2015

WĘDKOWANIE I GRILL

wędkowanie

Witajcie,


Czas nadrobić zaległości. Przez te ciągłe wyjazdy dawno mnie nie było. Było dużo zwiedzania i dużo wrażeń. Dzisiaj niestety leje deszcz więc czwartek spędzimy w domu na leniuchowaniu. Dzięki temu mam tez chwilę żeby podzielić się z Wami trochę zdjęciami z naszego zwiedzania. Pogoda było cudowna, a widoki piękne więc narobiłam mnóstwo zdjęć, którymi Was dosłownie zasypię! Ale wszystko po kolei.

Na początek zaraz po przyjeździe i obiedzie wybraliśmy się na "malutki" spacerek. Trzy kilometry w jedną stronę i trzy w drugą. Ja jestem przyzwyczajona ale mama i ciocia dostały niezły wycisk, że po podróży i spacerze padły do łóżka już o 20. Niemniej jednak warto było, oj zdecydowanie, gdyż widoki nad jeziorem zachwyciły je niesamowicie. Jeszcze gdzieś w oddali płynąca żaglówka dodawała całości takiej lekkości i spokoju. Na zdjęciu jezioro Czarne, dodajmy że jedno z najczyściejszych.

jezioro

jezioro


W niedziele postanowiliśmy zabrać naszych gości na ryby. Mama cały czas powtarzała, że ona koniecznie chce nauczyć się wędkować. Mój mąż jest zapalonym wędkarzem, więc nie było z tym problemów. Wybraliśmy się, więc na staw do znajomego z całym zapleczem wędek, żyłek, haczyków i oczywiście robaków. Ryby tego dnia brały jak szalone. I bardzo dobrze, bo mama i ciocia miały niesamowitą radochę wyciągając je jedna za drugą. W sumie miały też dobrego nauczyciela. Mój mąż przeprowadził profesjonalny instruktarz i niestety sam nie wiele połowił bo co chwilę musiał im coś odplątywać i tłumaczyć. Jednak nie ma tego co by na dobre nie wyszło bo prawie 5 kg ryby złowiliśmy. Pychotka! Po powrocie w ramach relaksu nastał czas grilla. Pośmialiśmy się i sporo podjedliśmy. To był bardzo fajny dzień.

wędkowanie

wędkowanie

wędkowanie

wędkowanie

wędkowanie

wędkowanie

wędkowanie

wędkowanie
grill

grill

grill

__________________________________________
POZDRAWIAM KATARZYNA

4 komentarze:

  1. mmm jakie pyszne szaszłyki :) super;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia :D
    śliczne jeziorko :)

    www.esiabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. kurcze, Madzia jest tak podobna do mamy, ze w pierwszej chwili pomyślałam, ze to ona :D a potem, mówie, nie no wczoraj się z nią widziałam więc nie mogła być w 2 miejscach na raz ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. super zdjęcia, uwielbiam grille i wędkowanie ale nie mam własnej wędki.

    OdpowiedzUsuń

Staram się odpowiadać na komentarze bezpośrednio pod postami ;)
Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Będzie mi miło jeśli zaobserwujesz - daj znać a się odwdzięczę !