sobota, stycznia 09, 2016

PREMIERY KINOWE | STYCZEŃ 2016

Witajcie,


Patrząc na podsumowanie najczęściej czytanych postów w 2015 roku nie trudno zauważyć, że dominowały głównie premiery kinowe. Przyznam szczerze, że w tym roku miała odpuścić i nie publikować już tej serii, ale zmieniłam zdanie. Jeżeli tak lubicie posty z premierami chętnie będą ją dla Was kontynuować i w tym roku. Jednocześnie cieszę się, że udało mi się utrzymać serię i regularnie publikować posty na dany temat. Dla mnie jest to duże osiągnięcie, ponieważ staram się wyrabiać u siebie systematyczność i walczyć niestety z niedobrymi nawykami. Zapraszam, zatem na kolejny, ale pierwszy w tym roku post z premierami kinowymi na miesiąc styczeń.

Tradycyjnie kliknięcie w plakat przeniesie Was do strony filmweb z opisem filmu.

               Premiera 1 stycznia               




               Premiera 8 stycznia               




               Premiera 15 stycznia               





               Premiera 22 stycznia               





               Premiera 29 stycznia               






__________________________________________
POZDRAWIAM KATARZYNA

13 komentarzy:

  1. Chciałabym iść na słabą płeć i zupełnie nowy testament ale kompletnie nie mam czasu ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. OOO dzięki! Styczeń zapowiada się genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. na coś bym poszła..... ale nie wiem na co :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam ochotę zobaczyć "Słaba płeć?"

    OdpowiedzUsuń
  5. Poszłabym na coś, ale chyba teraz w trzecim trymestrze ciąży już nie usiedzę ;) Na razie musi mi wystarczyć kanapa i telewizor ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super przypomniałaś mi jak sie nazywa film, na ktory chcialam isc:D Big Short, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że mogłam pomóc ;) i dziekuję ;)

      Usuń
  7. O dzięki ! :) Moje postanowienie noworoczne to : więcej kina, Twój wpis już mi pomógł wybrać ciekawe filmy na styczeń :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Byłam w kinie na ,,Słaba płeć" i dla mnie powinien się nazywać ,,Słaby film", bo taki niestety był. :<

    OdpowiedzUsuń
  9. Zbyt duże zestawienie w jednym poście, ale ok. Wymienie swoje pozycje, na które czekam: Moje córki krowy (polski prawdopodobnie psychologiczny film, może być ciekawy) i Zjawa. Mimo, że drugi tytuł nic mi nie mówi, jednak na pierwszy rzut oka wydaje się być to horrorem bądź dreszczowcem z Karpiem w roli głównej, więc samo to mówi za siebie :) -->> blog.vivio.pl

    OdpowiedzUsuń

Staram się odpowiadać na komentarze bezpośrednio pod postami ;)
Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Będzie mi miło jeśli zaobserwujesz - daj znać a się odwdzięczę !