wtorek, czerwca 14, 2016

VI RAJD JELENIE W TERENIE

Witajcie,


O to jeden, a właściwie kilkanaście powodów dla których w weekend na blogu było mnie trochę mniej. Wszystko przez organizowany przez Hufiec Gołdap VI Rajd Jelenie w Terenie, przy którym miałam przyjemność pomagać. Tradycyjnie nie obyło się bez mnóstwa zdjęć z tego dnia. Swoją drogą jestem pełna podziwu dla wszystkich harcerzy, którzy tego dnia w deszczu i wietrze przeszli ogromną ilość kilometrów po naszych okolicach. Tego też dnia w mój dom w magiczny sposób co chwilę otwierał się dla harcerzy.















_____________________________________________
POZDRAWIAM KATARZYNA

4 komentarze:

Staram się odpowiadać na komentarze bezpośrednio pod postami ;)
Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Będzie mi miło jeśli zaobserwujesz - daj znać a się odwdzięczę !