poniedziałek, lutego 06, 2017

MAJÓWKOWY KOT

kot perski

Witajcie,


Ostatnio wzięłam się za archiwizację swoich zdjęć. Postanowiłam wszystkie je przebrać i ponagrywać na płyty. Przy okazji natrafiłam na zdjęcia kota, który w majówkę kilka lat temu totalnie mnie zauroczył. Osobiście nie przepadałam za kotami co oczywiście tłumaczy fakt, że posiadam ich aż dwie sztuki. Niemniej jednak ten totalnie mnie zachwycił. Był po prostu przepięknym pieszczochem.

kot perski

kot perski

kot perski

kot perski

__________________________________________
POZDRAWIAM KATARZYNA

1 komentarz:

  1. Piękny kot, podobny do mojej Tosi, muszę kupić dysk zewnętrzny bo nie ogarniam już zdjęć na kompie.

    OdpowiedzUsuń

Staram się odpowiadać na komentarze bezpośrednio pod postami ;)
Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Będzie mi miło jeśli zaobserwujesz - daj znać a się odwdzięczę !