niedziela, sierpnia 31, 2014

WSCHÓD SŁOŃCA

Witajcie,


Nie lubię wstawać tak wcześnie rano ale kiedy padło hasło "nie ma to tamto wszyscy jedziemy na grzyby", po prostu nie miałam wyjścia.W sumie teraz cieszę się, że wstałam tak wcześnie bo udało mi się uchwycić przepiękny wschód słońca. Patrząc na niego mogę stwierdzić, że wschody są chyba jeszcze piękniejsze niż zachody. Zakochałam się w tych zdjęciach, więc wogóle ich nie przerabiałam ani nie ulepszałam. Mam nadzieję, że i Wam się spodobają.







Poniższe są na ustawieniach jak dla zachodu słońca. Jak dla mnie efekt również jest przepiękny.









__________________________________________
POZDRAWIAM KATARZYNA

18 komentarzy:

  1. O ja, widok naprawdę niesamowity!
    I zazdroszczę Ci wypadu na grzyby, muszę moich też wyciągnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie! Czasem jednak warto wcześnie wstać... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz, możliwe, że coś w tym jest, mi się zawsze ciężko zaczyna :p

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne zdjęcia ;)
    a jak się udało grzybobranie?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj udało się udało. Niebawem pokaże Wam na blogu owoce naszych zbiorów ;)

      Usuń
  5. Zdjecia robią wrażenie, wschody są najpiekniejsze do tego poranna mgła i słońce cos pięknego :)
    Pozdrawiam :)

    http://kamii-foto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny owoc poświęcenia dłuższego snu...

    OdpowiedzUsuń
  7. te na nieustawieniach są jeszcze ładniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczne fotki! Na grzybach byłam 2 razy i bardzo mi się podobało :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uchwyciłaś przepiękny wschód słońca, nie mogę się napatrzeć na te zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia :) Ja jestem śpiochem okropnym, sporo takich pięknych wschodów słońca przegapiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietne zdjecia!! Waro bylo wstac, ja tez lubie bardzo fotografowac takie momenty!! Pozdrawiam Cie serdecznie Kasiu:):)

    OdpowiedzUsuń

Staram się odpowiadać na komentarze bezpośrednio pod postami ;)
Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Będzie mi miło jeśli zaobserwujesz - daj znać a się odwdzięczę !