czwartek, września 18, 2014

JEZIORO SKĄPANE WE MGLE



Witajcie,


Nie wiem jak u Was ale u nas codziennie rano ogarnia nas mgła. Bardzo mleczna i bardzo gęsta. Najpiękniej jednak wygląda ona nad jeziorem obok nas. Mgła całkowicie przysłania taflę wody. Toną w niej również drzewa lekko wynurzając tylko swoje czubki. Kiedy jeszcze do tego dojdzie wschodzące słońce widok zapiera dech w piersiach. Udało mi się zrobić kilka zdjęć. Mam nadzieję, że Wam się spodobają. Zapraszam do oglądania.









__________________________________________
POZDRAWIAM KATARZYNA

15 komentarzy:

  1. Poczułam tę atmosferę :) zdjęcia piękne i niezwykle klimatyczne :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia i cudowne widoki!
    Ja też mam jezioro niemal za domem,ale oddziela nas pas mały lasu więc nie wiem czy rano mgła się tam tak piękna jak u Ciebie pojawia.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne zdjęcia, rzadko wstaję tak rano aby zobaczyć mgłę lub wschód słońca

    OdpowiedzUsuń
  4. szczerze mówiąc to nie wiem czy u mnie jest mgła bo korzystam z wakacji i śpię do oporu.. zresztą u mnie w mieście tak chyba tego nie widać ; )
    a Twoje zdjęcia są rewelacyjne, bardzo ładnie tu mgła wygląda.. pamiętam jak w nocy będąc na Mazurach jechałam z Bratem na działkę, wokół lasy, jeziora i na chwilę się zatrzymaliśmy.. pytam się : Szymon, co to takiego dziwnego tutaj jest ? a On, że to właśnie mgła ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo klimatyczne zdjęcia :D Jak z jakiegoś filmu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne zdjęcia Wszystko wygląda jak w bajce

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiesz, u mnie też rano jest mgła. Nawet nie zwróciłam na to uwagi.
    Pięknie jest u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  8. faktycznie zapiera dech:) niesamowite

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny klimat :) bardzo ładne pierwsze zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń

Staram się odpowiadać na komentarze bezpośrednio pod postami ;)
Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Będzie mi miło jeśli zaobserwujesz - daj znać a się odwdzięczę !