sobota, lutego 07, 2015

MARSALA | KOLOR ROKU 2015

pantone
 Witajcie,

Przyznam się szczerze, że nie wiedziałam, iż co roku ogłaszany jest kolor, który będzie królował w designie i modzie. Wiem, że co roku nadchodzi jakiś nowy trend i moda np. jakiś kolor ale myślałam że zachodzi to w sposób bardziej naturalny, a nie jest ogłaszane. Jak się bowiem okazuje każdego roku amerykańska firma Panteone, która opracowała skalę kolorów nazywaną skalą Panteona ogłasza właśnie taki top kolor na dany rok. W tym królować ma kolor Marshala, który swoją nazwę zaczerpnął od popularnego wina o burgundowym odcieniu.  Jest to kolor bardo wyrazisty, który kojarzy mi się z luksusem i elegancją. Myślę, że bardzo dobrze odnajdzie się wśród białych kolorów i pięknych błękitów. Przyznam się szczerze, że podoba mi się ten kolor.

pantone

pantone

pantone

pantone

pantone

pantone


Źródła zdjęć: (1) (2) (3) (4) (5) (6) (7)
__________________________________________
POZDRAWIAM KATARZYNA 

8 komentarzy:

  1. Ładny kolor, na pazurkach będę musiała go mieć <3

    OdpowiedzUsuń
  2. oj mi też się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. to mój ulubiiony kolor już od X lat. Mam w tym kolorze legginsy. Uwielbiam go nosić ze złotem,granatem i bielą :D

    OdpowiedzUsuń
  4. O nie spodziewałabym się, ciekawa odmiana to na pewno :D A bluzka już w tym kolorze w szafie jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam o tym kolorze roku, ale jakoś nieszczególnie przypadł mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń

Staram się odpowiadać na komentarze bezpośrednio pod postami ;)
Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Będzie mi miło jeśli zaobserwujesz - daj znać a się odwdzięczę !