piątek, października 16, 2015

GOŁDAP JESIENIĄ

Gołdap


Witajcie,


Krótka wizyta w mieście i kilka spraw do załatwienie to idealny powód, aby chwycić za aparat i uwiecznić Gołdap w jesiennych barwach. Przyznam szczerze, że zadanie nie było łatwe ponieważ mróz jaki opanował Mazury był straszny. Nie wiem jak dzisiaj było u Was ale ja bardzo żałowałam, że nie zabrałam ze sobą czapki i rękawiczek tak jak większość przechadzających się dzisiaj Gołdapian. Drętwiejące i szczypiące od mrozu palce nie pozwalały za długo trzymać aparatu w rękach. Zapraszam zatem na krótką wycieczkę po jesiennej i kolorowej Gołdapi. 

Gołdap

Gołdap

Gołdap

Gołdap

Gołdap

Gołdap

Gołdap

Gołdap

Gołdap

Gołdap

Gołdap

Gołdap

Gołdap

Gołdap

Gołdap

Gołdap

Gołdap

__________________________________________
POZDRAWIAM KATARZYNA

28 komentarzy:

  1. ja już od wtorku chodzę w czapce i rękawiczkach, oj Kasia Kasia... niegrzeczna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja tez teraz już ale to był taki pierwszy szok temperaturowy i pogodowy ;)

      Usuń
  2. Ładną jesień uchwyciłaś, u mnie leje deszcz już 2 dni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas ani kropli a przeraża mnie właśnie brak tych tradycyjnych jesiennych kolorów...

      Usuń
  3. nigdy nie byłam ale brat dziadka mieszkał tam połowę życia, więc mam tam rodzinę. :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. piekne zdjecia :) zima beda jeszcze piekniejsze a aparat bd sie wydawal jeszcze bardziej ciazacy od mrozu ale czego sie nie robi dla zdjec :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne widoki :) chętnie bym tam pojechała

    OdpowiedzUsuń
  6. Rękawiczki to teraz nieodłączny element wyposażenia każdego fotografa!! Piękne zdjęcia, pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Po tym mostku kiedyś chodziłam :) Pozdrawiam i obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia, przez chwilę poczułam się jakby tam była :)

    OdpowiedzUsuń

Staram się odpowiadać na komentarze bezpośrednio pod postami ;)
Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Będzie mi miło jeśli zaobserwujesz - daj znać a się odwdzięczę !