środa, sierpnia 03, 2016

PREMIERY KINOWE | SIERPIEŃ 2016

Witajcie,


Przyznacie, że lato nas w tym roku nie rozpieszcza. Po kilku upalnych dniach zalała nas fala deszczów, a w niektórych miastach dosłownie zalała. Z tego co słyszałam deszcz w Łodzi i Gdańsku całkowicie sparaliżował miasto. Przyznam szczerze, że wiele zdjęć i filmików oglądałam z niedowierzaniem. Sprawdźmy zatem jakimi filmami zaleją nas sierpniowe premiery kinowe?


               Premiera 5 sierpnia               




               Premiera 12 sierpnia               




               Premiera 19 sierpnia               




               Premiera 26 sierpnia               




__________________________________________________
POZDRAWIAM KATARZYNA

4 komentarze:

  1. Mnie akurat odpowiada taka pogoda, nie lubię upału. Deszcz mi niestraszny. Widziałam niektóre z tych filmów. Polecam „Jak zostać królem”

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo tych premier. Może się na jakąś skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  3. jak zostać kotem koniecznie muszę obejrzeć ☺

    OdpowiedzUsuń

Staram się odpowiadać na komentarze bezpośrednio pod postami ;)
Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Będzie mi miło jeśli zaobserwujesz - daj znać a się odwdzięczę !